zondag 5 januari 2014

Nou, je hoeft mij niks te vertellen…..


De kennismakingsdagen zitten er op!!!

6 stuks maar liefst waarin iedereen die daar zin in had kon komen kennismaken zowel met het atelier, de poezen als ook met ons.
En hoe vaak wij niet gehoord hebben:
Nou je hoeft het niet meer te vertellen hoor, we lezen allemaal je blog.
En wat zijn we blij met de bezoekjes, de reacties en vooral de diverse suggesties.

Ik dacht dat ik gisteren tijd zou hebben om aan mijn randjes te beginnen maar niets is minder waar.

Druk

Drukker

Drukst


Aan tafel was geen plek meer onbezet

  De stoelen waren op


En weer kwam er zo'n prachtige Sweet Hearts voorbij, onderweg naar Vught waar de "show and tell" van Francoise zou plaats vinden


En daar kwamen 2 dames helemaal uit Wapenveld(klik), met de trein. 

Nou ja de trein………
Die ging voor de verandering gisteren eens niet verder dan Oss.
Maar onze kloeke dames besloten dan maar verder te gaan in de taxi….

Tjonge jonge wat hebben we gelachen om hun verhalen. En nu maar hopen dat de terugweg wel voorspoedig is gegaan.


Toen ik de dames uit liet en vertelde dat ik diezelfde avond zusje nog zou bellen om te vragen of zij al eens in de winkel in Wapenveld geweest is, stond zusje ineens onverwachts boven aan de trap.
Onaangekondigd, bijzonder verrassend, zomaar vanuit Zwolle.

Dat noem ik nou telepathie!

Zwager was al naar de Sint Jan om kaarsjes te branden en om de kerststal te gaan bekijken.
 Herman liet het zich geen 2 keer zeggen toen ik zei dat hij nu ook wel naar de stad "mocht".

Het leek hem heerlijk om de laatste drukte even te ontvluchten en om samen met zwager een glas gluhwein te gaan drinken.

Even ontspannen……….

We zijn met zusje en zwager heerlijk uit eten gegaan om de afgelopen periode te vieren.


En Wietske, hoe zijn de open dagen je bevallen?
Goed!!!
Heel goed, het smaakt naar meer.

Maar Herman gaat vandaag nog naar de bouwmarkt, want de tafel is te vol. Daar moet een oplossing voor komen.
En er moet ruimte gemaakt worden voor de Carrousel met DMC garen.
Zou het dan toch gaan gebeuren dat we straks niet eens meer in ons eigen bed kunnen slapen?

Vandaag eens kijken of het allemaal gaat lukken want vanaf nu zijn we ook op woensdag open.

En wat deed ik gisteravond?
Mijn randjes borduren?

Neuh


Doodmoe en snel naar bed. Wie weet, misschien vandaag

Fijne dag

groetjes

Wietske