zaterdag 5 oktober 2013

Het mysterie onthuld

Zoals beloofd:

En daar ligt hij dan, te wachten om onthuld te worden


Door de ontwerpster en maakster zelf


Echt: 
ZO MOOI


Ik leg maar gewoon niks uit
kijken, bewonderen en adviseren is voldoende




Onze jongste quiltster
Haar mamma heeft de hele zwangerschap meegedaan en nu:
3 WEKEN nog maar
Zo lief









Voor mij is deze de absolute topper.
Dat mag toch hè?


Het gewaagde kleurgebruik, de combinaties, ik zit er al dagenlang naar te kijken. 

Hij is van Mandy!

Een zeer ervaren quiltster

Halverwege het jaar was ik gestopt, ik zag door de bomen het bos niet meer.
Onervarenheid? Onwetendheid?

Ik weet het niet, maar ik zat voortdurend te twijfelen tussen felle kleuren en klassieke. En dus had ik met Francoise afgesproken om te wachten tot het einde van het seizoen.
Maar jullie snappen het al:
Ik ga weer door, weliswaar met nog een ander kleurgebruik, maar ik heb er weer helemaal zin in.

En nu, het volgende mysterie????
Nee, ik niet, maar de groep is weer groot hoor:

DE HOF VAN ADRIANA

Ik wacht het even af. Eerst een aantal andere werkstukken afmaken, die hof die komt nog wel!!

Fijn weekend

groetjes

Wietske