zondag 9 oktober 2016

Zo ontzettend jammer.......

Dat wij geen huwbare kinderen meer hebben.

Allemaal zijn ze getrouwd, en natuurlijk heb ik de "Double Weddingring" wel eens voorbij zien komen, maar nooit de behoefte gehad om er aan te beginnen.

Betty wel, en hoe!!!

Echt schitterend in de typische "Betty" kleuren, waar de meesten van ons zo gek op zijn.

Ze had haar les degelijk voorbereid. Kartonnetjes, patronen, alles perfect op voorraad


en het voorbeeld op de ezel.


Vol cursus lokaal en een aandachtig publiek


Stofjes uit de winkel en stofjes van Betty.
Ze vinden gretig aftrek.


Kleurtjes combineren, want we willen het eigenlijk net zo doen als zij gedaan heeft.


Keihard en ingespannen aan het werk


heb ik ruim de tijd om hem van dichtbij te bekijken. Oh wat is hij mooi. Alleen die sterretjes erop al, die doen het 'em hoor!


De juf neemt zelf ook even tijd om een steekje te zetten.
Heerlijk, heel even "Betty" tijd.


Al gauw komen er resultaten.

Betty stimuleert, geeft tips en we genieten er allemaal van.


hoe leg je je kleurtjes neer, wat komt er tegenover wat en hoe ziet


het er dan aan de overkant uit als de eerste cirkel ligt?


Inmiddels ligt Mrs. Billings op de keukentafel en kijk ik hoe het gaat en vooral hoever ik zelf ben.
Mmmmm, nog een lange weg te gaan, maar het loopt niet weg.


zo tegen tweeën als iedereen wel zo ongeveer daar is waar ze het hebben wil, zodat ze thuis verder kan, komt een nog haast mooier gedeelte van de dag.

"Stonefields"


"mandjes"


"irish circles"


"Sarah Morell"


"les Soeurs"


"Daisies, Betty's eigen ontwerp"


Moe maar geïnspireerd gaat iedereen naar huis met voldoende bagage om te beginnen of om verder te gaan.
Ik maak het laatste stukje bies van de Camelot vast en ik heb er weer een 

"Affo" 

bij.


Gisteravond laat komt het begin van Mandy binnen en ik mag hem hier plaatsen.
Zo mooi in de typische "Mandy" kleuren.


Nu weet ik het zeker, ik ga in ieder geval beginnen, huwbare kinderen of niet. Veel on - affe dingen of niet:

Dit is gewoon te leuk!!!

Dank je wel Betty, gelukkig kom je nog 2 keer dus we gaan nog vaker genieten!

Fijne dag

groetjes

Wietske