dinsdag 4 oktober 2016

midden overdag....

Heerlijk doorrijden, richting Kampen waar mijn zusje haar 60e verjaardag vierde in een restaurant.
Nou, oké, slechts één file bij Arnhem, maar we waren keurig op tijd.

Het echte feest was afgelopen zondag al geweest met alle kinderen van zusje en ze zijn met elkaar op de foto geweest.

En de vele broers en zussen die wij hebben, hadden we net gezien en wij wonen zo verspreid over het land dat we niet toe komen aan verjaardagen vieren.

Maar vandaag kwamen er 2 dochters die niet hoefden te werken, en kleine kindjes die nog niet gebonden zijn aan de leerplichtwet.

De kindjes hadden nog veel geknutseld voor deze oma.


en het gezamenlijke uitpakken duurde 2 keer zo lang als wanneer de jarige het alleen deed.


Een hoop gezelligheid en vooral bijpraten met de nichtjes vonden wij heerlijk.


de kleine meisjes vermaakten zich prima


in een aparte speelkamer


Mijn zusje was echt jarig en zelfs ik voelde me feestelijk met alle felicitaties die we ook samen ontvingen.

Van ons kreeg ze een prachtige staande daglicht lamp, ook alvast bestemd voor het nieuwe huis waar ze over een paar weken de sleutel van krijgen.

Ons weekend is weer voorbij, morgen om 10 uur gaan we weer open.

Er is een Bee, donderdag is Jules weer aan de beurt en vrijdagmiddag de eerste les van de beginnerscursus.

Zaterdag komt Betty voor het eerst. Zij komt 3 keer, dus voorlopig gaan we haar regelmatig zien.

Heerlijk, ik verheug me op haar workshops.

voor vannacht alvast welterusten

groetjes

Wietske