maandag 1 juni 2015

De allerlaatste keer

dat wij een volle workshop dag hadden in onze eetkamer - ons atelier


En ook dit keer kwamen er 9 naaimachientjes ons huis binnen


Met evenzoveel


eigenaren


er werd gepoetst, geboend en onderhoud gepleegd


op plekken waarvan sommigen het bestaan niet eens wisten


Een schitterend gezicht


er was een soepje


en er waren broodjes


er werden leuke foto's gemaakt


En volgens mij was er meer oog voor de thee en de bonbons dan voor het tasje dat in elkaar gezet

zou worden


Het was leerzaam, gezellig, druk en vooral heel vrolijk.

Ook uit deze groep kwam de vraag naar een vervolg over de verschillende voetjes die te gebruiken zijn. Francis gaat zich er deze zomer over bezinnen en ze komt met een voorstel voor ergens in het najaar.
Wordt vervolgd dus.

De allerlaatste week:

Woensdag en vrijdagmiddag zijn we nog open van 13.00 tot 17.00 uur en donderdag is de Jules dag. De deelnemers krijgen nu 2 delen mee zodat ze deze zomer vooruit kunnen. De eerstvolgende bijeenkomst van de Jules is op

13 augustus.

De Stonefields deel 9 wordt morgen verstuurd en kan deze week, ook alleen op woensdag en vrijdag  afgehaald worden.

Zaterdag 

zijn we al gesloten, we gaan heerlijk met alle kinderen genieten in een hotel.

Het laatste deel van de Stonefields wordt voor iedereen op 1 juli verstuurd, dus het kan dan niet meer opgehaald worden.

De blogjes zullen minder frequent verschijnen. Er breekt een hectische tijd aan waarin veel geregeld moet worden.

Vanaf  vrijdag 7 augustus  om

  13.00 uur 

zijn jullie van harte welkom om samen met ons het glas te heffen en om de nieuwe winkel te bekijken.

En natuurlijk wordt de winkel officieel geopend maar dat vindt 's ochtends in besloten kring plaats.

Uiteraard houd ik jullie af en toe op de hoogte. Mailen kan altijd, de webwinkel blijft gewoon open en deze zal de komende tijd meer aangevuld worden.

Onder het kopje projecten wordt alles bijgehouden over de cursussen en de workshops, ook als een bijeenkomst vol is zal ik dat daar aangeven.
Binnenkort zal ik de agenda gaan vullen, maar ik kan jullie alvast wel vertellen dat de winkel straks 

iedere woensdag, vrijdag en zaterdag geopend is van 10.00 tot 16.00 uur


Ondanks dat ik zo ontzettend blij ben dat we straks een gewone winkel hebben en onze privé vertrekken weer van ons zelf zijn, ga ik het vreselijk missen hier boven. De sfeer, de gezelligheid, de aanloop, het gemak waarin iedereen zich hier in ons huis thuis voelde, het voelde zo ontzettend goed!!!!

Vaak zei ik wel: "we hebben geen Bee, mijn vriendinnen komen koffie drinken".

Mensen van het allereerste uur die ons zo trouw gesteund hebben de afgelopen anderhalf jaar, zij krijgen een extra verwen - weekend aangeboden en daarom zal de winkel op 

zaterdag 22 augustus 

gesloten zijn!!!

Jullie hoeven niet bang te zijn dat het te veel wordt voor ons. natuurlijk komt er veel op ons af, maar de hulptroepen zijn ingeschakeld en we hebben er alle vertrouwen in.


Wij wensen jullie alvast een goeie zomer toe en hopen jullie weer te ontmoeten vanaf 7 augustus!!!

groetjes

Herman en Wietske



24 opmerkingen:

Marieke Hordijk zei

Veel plezier nog het laatste weekje in de woonkamer! En heel veel succes met klussen deze zomer! Ik ben benieuwd hoe jullie winkel eruit gaat zien, maar zeker is dat het net zo gezellig zal worden als in de woonkamer. Dat kan gewoon niet anders met zulke lieve en leuke mensen!

Marja zei

Goed dat jullie tussen alle hectiek ook rust nemen.
Ik wens jullie de komende tijd heel veel succes naar de afronding en nieuw begin 7 augustus toe!

Groet,

Brigitta Seinen-Boermans zei

Jeetje wat is dat toch nog snel gegaan hè, van de eerste opening in je eigen woonkamer tot straks je eigen winkel beneden. Ik wens jullie heel veel plezier, succes en sterkte de komende weken. Heel veel plezier komend weekend met zijn allen in het hotel. Groetjes, Brigitta

Annie zei

Heel veel succes gewenst met alle voorbereiding en inrichten van de nieuwe winkel !!!

Anoniem zei

Heel veel succes gewenst met alle werkzaamheden!! Ik hoop het een keer
in het echt te kunnen bewonderen.

Bea

KijkDaarIs zei

Het zal zeker een hele drukke tijd worden..maar ook heel gezellig denk ik..
Lekker jullie winkel inrichten..voor alles een plekje zoeken....af en toe een lekker bakkie ( met Bosche bol)...;0)) mmmmmm
Verget ook niet af en toe de boel te laten ..en even op te laden..maar dat gaat vast goed komen!!
Succes de komende tijd......!!..;0))

bep zei

Maak er een onvergetelijke tijd van Wietske dit doe je waarschijnlijk maar een keer in je leven,
ik kan niet op je openingsdag komen, ik beleef dan nog een heerlijke vakantie,
groetjes Bep

Anoniem zei

Jullie gaan zeker een hectische tijd te gemoet, maar wel eentje met een heel leuk einde. Namelijk eindelijk de winkel! Ik wens jullie met de hulptroepen heel veel sterkte
met het inrichten van de winkel. Kan me voorstellen dat je het boven gaat missen die drukte en gezelligheid, maar die is niet weg, die is verplaatst naar beneden.
Tot in augustus, groetjes, Lenny

Heleni van Til zei

Het wordt toch nu wel menens hè Wietske. Wat zal het straks fijn zijn als alles klaar is. Een mooie winkel en...je eigen huis weer terug. Hoe fijn is dat.
Heel veel plezier de komende tijd.

quilting Jeannet zei

Het zal een drukte worden, maar een heerlijke drukte, geniet er van Wietske, het komt allemaal goed met van die toppertjes om je heen, en wie weet, kom ik op je openingsdag, het staat in elk geval in mijn agenda.Fijne zomer, vergeet niet af en toe lekker steekjes te prikken op je zonnige balkon.

Anoniem zei

Beste echtgenoten, ouders, grootouders, werknemer, directie, raad van bestuur, magazijnmedewerkers, verkopers en weet ik wat nog meer......!
Ik wens jullie heel veel energie, creativiteit, succes, plezier en alles wat mogelijk is met de uitdaging die jullie aangaan. En we hebben plannen op naar het openingsweekend te komen. Dit willen wij niet missen :-) :-)
Tot dan !
Jeanny (zonder)

Elza zei

Heel veel succes met al het geregel en de drukte tot 15 augustus.
En natuurlijk blijf ik je volgen.

Truus zei

Veel sterkte en plezier met de verhuizing naar beneden en het inrichten van je winkel.Een droom wordt werkelijkheid-geweldig!!!
Een geweldige tijd voor jullie!
groetjes,Truus uit Drenthe

Baking Soda zei

Jullie gaan een heel drukke tijd tegemoet Wietske! Hou je ook een beetje tijd in een laatje apart om uit te blazen en rust te krijgen? Ook hard nodig hoor! Heel veel succes
Karen

Conny ten Berge zei

Ik wens jullie heel veel succes en vooral plezier met het inrichten van de nieuwe winkel. Wat zal het mooi worden, zeker met die mooie bijna-affo's die je laat zien! En als de stress even teveel wordt, zou ik in jullie geval gewoon zo'n heerlijke bossche bol gaan eten, dat helpt namelijk heel erg goed!

Annie Kingma.Bonnema zei

Een heel goede tijd met al jullie werk
Veel succes en ook plezier met het genieten van de familie.
Blijf graag alles volgen
Groetnis Annie

marga zei

Veel plezier en succes met alles waar jullie mee bezig gaan en bezig zijn.
Groeten
Marga

Floor zei

Ziet er gezellig uit met al die machientjes.
Zie "onze Gert" (van de quiltwinkel van Carol Cox in Utrecht) er ook bij zitten.
Veel plezier nog die laatste week in de huiskamer, en veel succes met al het werk dat nog verricht moet worden.
Komt vast allemaal goed.

Anoniem zei

Ha Wietske,
Ik zal het ook gaan missen jouw gezellige boven. Maar weet zeker dat jij het ook gezellig kan maken beneden. Heel veel succes de komende tijd met al bezigheden.
Liefs Mandy

Marians Quiltblog zei

Lieve Wietske en team,
Heel veel sterkte, succes, lol, inspiratie, creativiteit, goede planning ..... kortom, maak er met zijn allen iets moois van. Maar dat is aan jullie wel besteed schat ik zo in ;). 7 augustusnga ik niet halen maar zal aan jullie denken. Wat een geweldige ontlading en feest zal dat zijn! Tot snel, lieve groet Marian

Evelyne zei

Hi Wietske en Herman, heel veel succes met jullie bedrijf op de langverwachte plek!!
Dat het net zo gezellig zal worden als in jullie eetkamer.
Ook succes met de verbouwing van de keuken.
7 augustus ben ik niet in Nederland, maar ik kom zo snel mogelijk naar jullie toe dat snap je wel.
Ik ben zo benieuwd!!!!
En....... over 6 dagen ook al een feestje!
Liefs,
Evelyne

Annelies zei

Heel veel sterkte met alles !!! Het komt goed en wordt vast een spetterende opening.

Johanna Faber zei

O wat een super dag, en zie een paar bekenden gezichten
O ik hoop om die tijd in Holland te zijn voor een week, dus zet het in mijn agenda, !!!!!
Sterkte met alles wat er vanaf nu tot dan allemaal gaat gebeuren spannend allemaal
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

patricia zei

Dat is idd even wennen.....zolang de gezelligheid en drukte in eigen huiskamer, maar het is ook wel weer heel erg fijn om je eigen huis weer als thuis te gebruiken!
Veel succes met alle activiteiten en klussen!
En tot gauw :-)