dinsdag 23 juni 2015

Mijn vrienden….

En dat zijn er heel wat hoor deze dagen. Was er tot nu toe eigenlijk alleen maar belangstelling voor de gymzaal, enne "o ja dat is waar ook, er komt daar vooraan ook nog ergens een winkeltje"……..

Nou het woord gymzaal hoor ik momenteel niet.
Ik ben blij dat Isabel hier even niet hoeft te slapen want de boren, zagen, schroef- en klopmachines komen van alle kanten ons huis binnen.

Het klinkt al heel wat: maandag over 14 dagen krijgen we de sleutel!!!!

Onze nostalgische-vluchttrap-uit-de-vorige-eeuw krijgt een andere plek. Immers vroeger kon je vluchten via het dak van het Veilinghuis, nu val je 6 meter naar beneden.

maar

Hij krijgt een andere plek, ik wil hem echt niet kwijt


Het stuken is begonnen in de keuken


Vanuit het cursuslokaal wordt de opening voor de deur binnendoor gemaakt. Niet schrikken van het gedoe daar bovenin maar er komt nog een plafond in.


En we wachten rustig op de dingen die komen gaan in de fietsenschuur


En ja, daar is het licht…….


Het is goed gegaan, het is een dikke muur, dus een knap stukje werk


En kijk daar staan de fietsen


En wat doe ik?

 Ongeveer 6 keer naar de deur om te helpen adviseren, de gang dweilen als de klus geklaard is en ondertussen maar rustig doorgaan met handwerken.

Het heeft wel iets.
 Je hoeft niet te stoffen of te poetsen. Een schone WC en de was, daar draait het om. De rest dat laat ik nu lekker zitten want vanaf volgende week is het allemaal een puinhoop dus waarom zul je ook…….


Ik dacht eigenlijk verder te gaan met de Jules maar werd ook weer onrustig of het hart wel goed komt.
Misschien een beetje bobbelig straks, maar het lukt niet beter.

Volgens mij zijn er ervaringsdeskundigen die mij kunnen adviseren.

groetjes

Wietske