woensdag 10 juni 2015

dat was een pittig dagje


Hulp had ik genoeg hoor, maar ik was vanmorgen al zo vroeg wakker dat ik besloot om alvast in mijn eentje te gaan beginnen.

En toen de vriendinnen kwamen was ik al een aardig eindje gevorderd.


En toen ging het snel, heel erg snel!!!!!


Ik hield het tempo van Tineke en Suus niet meer bij dus dozen in elkaar zetten,

dat werd mijn taak!!


De klus was in een ommezien geklaard, en nu kunnen we even op adem komen. Komend weekend maken we het Zweedse warenhuis onveilig en zullen we een hoop kasten uitzoeken.

Ieder vrij momentje zit ik te handwerken, en dat geeft rust in deze periode.


Ik ben zo blij met Jules……..


Lekker vroeg slapen nu, ik ben doodop.

groetjes

Wietske

7 opmerkingen:

Judith zei

Welterusten, hard gewerkt!

Marguerite zei

Spannend hoor!
Al je mooie stofjes in dozen. Die er pas weer uitkomen als het beneden helemaal klaar is. Nu lekker rustig steekjes zetten, want voor je het in de gaten hebt is het augustus.

Simone zei

Heel je winkel in dozen! Wel fijn dat je straks je eetkamer weer terug hebt!
Het gaat nu opschieten hè?

Monica zei

Dat zal even wennen zijn jouw mooie kamer/winkel zo helemaal leeg. Gelukkig heb jij zo nu en dan tijd om steekjes te zetten aan je Jules. Heel veel succes met alle voorbereidingen (en , sorry een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd!)

Marja zei

Fijn dat deze klus ook weer achter de rug is en dat Jules jou rustpunt is in deze periode:)

Groet,

wilma oud zei

Ja de Jules is heerlijk om te doen en fijn dat er weer iets afgevinkt kan worden. Groetjes Wilma

Ineke zei

Heerlijk hoor, zo snel en met extra handjes. Nu even bijkomen, heb je wel verdiend!
Liefs, Ineke