zondag 31 mei 2015

Mijn opa, mijn opa mijn opa, in heel Europa is er niemand zoals hij…...

Waar is de tijd dat opa's gewoon thuis zijn overdag?

Lekker, zo rond je 57e ongeveer op pensioen?
Of nog eerder als er 

"een leuke regeling met je getroffen werd"

zodat je je geen zorgen hoefde te maken of je wel naar de verjaardag van je grote kleinzoon kon gaan?

je ging er gewoon heen………

Want je was toch thuis


Tegenwoordig werken de opa's van de rond de 63 full time door, en moet er gepland worden.
Morgen bijvoorbeeld wordt Laurens 8 jaar en we willen hem verrassen door bij zijn school te gaan staan.


Zijn feestje was gisteren al, en we gaan morgen naar Maastricht toe, werk of geen werk.

dus

Opa neemt een snippermiddag.

Laurens weet van niks. Ik ben toch heel benieuwd hoe zijn gezichtje zal stralen als hij ons ziet.
Ik begreep zelfs dat Isabel van de partij is.


Nee, deze opa kruipt nog over de grond om een pittig laminaat vloertje uit te zoeken.


Mooie vloerbedekking voor zijn kantoor. 

Alles geregeld en het zal keurig op tijd gelegd worden….
Kunnen we ook weer afstrepen van onze lijst.

En het laminaat zal er in 1 dag liggen zodat we met grote vaart de kasten in elkaar kunnen zetten.
Maar het is nog niet zo ver………


Intussen werk ik stevig door aan het Ooievaarshuis zonder ooievaar
De bovenkant is ook bijna klaar en dan kan ik gaan doorquilten zodat ook deze schoonheid


met al die prachtige harten


in de winkel hangt op 7 augustus.

Nu gauw aankleden, de Featherweight deelnemers zullen op tijd aanbellen.

Het belooft weer een leuke dag te worden.

groetjes

Wietske