maandag 27 oktober 2014

Yes, we did it!!!!!


En dat zeiden we gisteravond om een uur of 6 toen onze stand zich in deze toestand bevond


Alles weer afgebroken na 4 dagen met ontzettend veel plezier op de beurs gestaan te hebben. Het was het waard!!!!!!!

Al het geregel, het gepieker van de laatste tijd: 
hebben we genoeg spullen bij ons, zal het er leuk uit zien, ontmoeten we leuke mensen, vinden ze onze spullen wel leuk, zijn we wel goed genoeg om hier te staan, hebben we goeie keuzes in stoffen gemaakt, halen we onze kraamhuur er uit…………

enz. enz.


Kunnen we volmondig zeggen:
YES WE DID!!!!


Ik ga niet al die honderden mensen noemen en ze staan ook niet op de foto, slechts een paar die ik zag in al die drukte…..

Francoise


Ellen 


En vooral gisteren kwamen er voortdurend hexagonen langs op mijn telefoon. Van wie waren die toch?


En daar was Gert. We hadden elkaar nog niet eerder ontmoet.


En nog meer hexagonen


Het bleef maar doorstromen
en iedereen vond dat we er in geslaagd waren om het huiskamergevoel, zoals dat momenteel nog is, weer te geven.


En nog meer hexagonen op mijn telefoon


Er kwamen kinderen langs


Onze dochters uit Maastricht en den Bosch. 


En we hebben enorm gezondigd met z'n drietjes.
Den Bosch nam alvast weer een hele auto met spullen mee zodat wij maar 1 keer hoefden te rijden.
Nog met 2 auto's wel te verstaan.
Dat nog wel.


We zagen Joke. 
Ze was al bij ons op bezoek geweest afgelopen zomer en ik was zo blij om haar weer te zien


schitterende borduurwerken maakt ze


Ook op het band dat ze bij ons gekocht heeft


Ergens in mei komt ze weer naar Nederland en zal dan bij ons cursussen gaan geven


Ik heb rose stof gekocht voor de bies voor mijn eigen "Princess"


En de stempels vond ik ook voor al die leuke hexagonen die gemaakt moeten worden


En daar komt er weer een voorbij, met mijn eigen stofje.

Juud had een productief dagje thuis en ze was aan het stempelen. En ze stempelde voor mij ook een hoop en ze zijn ook al op de brievenbus gedaan begreep ik.
veel meisjes stofjes voor mijn "Princess".

Als jullie op het blog onder het kopje projecten klikken of op de foto van Susan, vind je alle informatie over deze mooie quilt en de workshop die gegeven wordt.
We hebben nog een paar plaatsen op maandag, zondag zit al helemaal vol.


Natuurlijk zag ik veel quilts, iedere keer als je naar het restaurant ging of naar de WC  kwam je er langs. En dat is verspreid over 3 dagen best een aantal keren.
Prachtige werkstukken, maar ik houd nou eenmaal van het fijne (borduur) werk, en dit spande bij mij de kroon


Zo mooi heb ik de wedding quilt nog nooit gezien


Prachtige kleine steekjes en motiefjes


En eigenlijk vind ik dat dit niets met quilten te maken heeft,


Maar ik vind dit zoooo mooi!!!


We willen jullie allemaal bedanken dat je langs onze kraam geweest bent, belangstelling hebt getoond, en spullen hebt gekocht. 


We hebben ons doel bereikt, ons zelf op de kaart gezet. Nu nog in de kleine huiskamer, straks in een gewone winkel.
En 1 ding weten we zeker:

HET WAS LEUK!!!!!

Fijne dag

groetjes

Wietske

22 opmerkingen:

Tineke zei

Gefeliciteerd met jullie succesvolle beursgang
groetels Tineke

Judith zei

Heerlijk dat het zo een feestje is geweest. De hexen gaan straks op de bus, heb jij morgen ook wat te doen! Fijne dag

Noa Tonnis zei

fijn dat alles zo goed is verlopen en jullie heel veel plezier hebben gehad

Heleni van Til zei

Wat ontzettend fijn dat het zo geweldig is geweest voor jullie.
Dat is wel voor herhaling vatbaar. Op de foto's te zien hadden jullie een heel gezellige kraam. En nu maar lekker nagenieten....

Villa Zeezicht zei

Complimenten hoor, wat geweldig fijn dat het zo geslaagd was!! Hard gewerkt en veel lof verdiend!!! Nu maar lekker uitrusten en bijkomen.. of zit dat niet in de planning?

nadia zei

Een heerlijke huiskamerkraam hadden jullie op de beurs! Leuk om je eens in het "eggie" te ontmoeten, lieve groetjes Nadia

Jan Pol zei

hoi wietske ik vond je kraam geweldig zodra je winkel beneden is kom ik naar je toe groetjes anneke vaes

Anoniem zei

En nu, vandaag en komende dagen, moeten we afkicken van alle geweldige dagen. Wat ontzettend fijn voor jullie dat het zo goed is gegaan. Ik ga zo alle Verdanda spullen opruimen en dan morgen weer heerlijk achter het naaimachien.Mijn lievelingsquilt was het portret van Rembrandt.
Fijne dag, groetjes Lenny

quilting Jeannet zei

Fijn hoor dat het zo,n succes was, daar doe je het toch tenslotte voor.

quiltlodge gerda zei

Wij vonden het ook leuk!

Ageeth Dorsman zei

Nou, Wietske, zeker weten, dat jullie het goed doen, hoor. Ik heb de stofjes met eigen ogen mogen bewonderen en je keuze is reuze! En zo'n mooi verzorgde stand. Heel erg leuk ook om weer even met je te hebben kunnen praten. Enne... heb nog twijfel over HET stofje (mijn 2e keuze wordt het zowiezo niet, maar die 1e, best mooi, maar misschien te gewaagd...) en daarom kom ik in de maand november, op een zaterdag, toch nu eindelijk een keer jullie kant op. Want Bossche quilts heeft echt een beetje meer, heb ik gezien.
Groetjes van Ageeth

Floor zei

Wat een leuke foto van jullie tweeën!
Fijn dat het zo'n succes was deze eerste keer. Dus voor herhaling vatbaar.
Je hebt natuurlijk veel mensen gezien en gesproken en hopelijk ook heel goed verkocht, want dat is voor een winkel nu eenmaal niet onbelangrijk.

marga zei

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en jullie heerlijke dagen hebben gehad.
Groeten
Marga

Sis Voorn zei

Heerlijk dat het zo een succes was ! ;)

Tony zei

Hallo Wietske en Herman. Ik vond het ook een hele leuke dag. Veel koffie gedronken en veel bij Joke geweest.Groetjes Tony

Saskia Smit zei

Verdiend!

Jeanneke zei

Fijn hoor, dat jullie zoveel succes hadden met de lapjes. Hopelijk ook met de flapjes... Om met Tante Sas te spreken: "Verdiend"!
Nu eerst maar eens hiervan bekomen en dan op naar je top shop op de begane grond.
Groetjes,

Jeanneke.

Anita Vlijtige Handjes zei

Het was even of we boven zaten. Geslaagd!

realmenstitch zei

Fijn om te horen dat jullie een leuke en goede beurs hebben gehad. Hoewel het kort was, vond ik het leuk je nu eens gezien en gesproken te hebben. We komen elkaar vast wel weer tegen in de toekomst. Veel succes!

wilma oud zei

Lieve Wietske en Herman, wat stralen jullie op de foto!!! Ik ben zo blij dat jullie je doel hebben behaald, alhoewel ik hier niet bang voor was, want jullie geven je voor 200%. Leuk die foto's met voor mij ook bekende mensen van het internet. Jullie hebben het geweldig gedaan en Wietske, ik bewonder je voor het rustig blijven, wanneer ze voor jullie stand stonden te dringen en dat je diegene, waarmee je bezig was, ook alle aandacht bleef geven en niet snel afraffelde om naar de volgende te gaan. Nee, lieverds, jullie deden het perfect en ik vond het aardig druk iedere keer bij jullie stand. Een goed teken! Verder heel; veel succes en misschien tot ziens in Den Bosch.

patricia zei

Wat zullen jullie een voldaan gevoel hebben zeg!
Het ziet er allemaal ook erg leuk uit.
Groetjes Patricia

Craftluver Marianna zei

Hele leuk stand hadden jullie en fijn dat alles zo geslaagd is verlopen! Daar mag je met trots op terug kijken! Leuke woordspeling: beursgang! Ik ben ook heel benieuwd naar jullie uiteindelijke winkel! Fijn kennis gemaakt te hebben, maar misschien ben je dat al vergeten in alle drukte! Toen ik er even was was het rustig op zaterdag.Ga zo door!