woensdag 22 oktober 2014

We verplaatsen onze winkel……..


de komende 4 dagen naar Veldhoven. 

stand nr.36.

We zijn er druk mee geweest de afgelopen tijd, maar nu zijn we er toch echt klaar voor


en heeft een van de kinderen gisteravond alvast alles voor ons naar beneden gebracht.


De planken zijn leeg en dat biedt ook wel weer voordelen. 
We kunnen ze mooi even een sopje geven.


We hebben van het opbergkistje Jerommeke


echte cadeautjes gemaakt


Ik ben een hele poos bezig geweest om ieder blokje van de Stonefields vast te spelden op een ondergrond.
Meer dan 40 inmiddels


Gistermiddag deze nog afgemaakt zodat hij ook nog mee kan


En natuurlijk maakten we van de gelegenheid gebruik om er mooie foto's van te maken


Jullie kunnen deze blokken evenals de tot-nu-gemaakte- Dear Jane blokken bewonderen, net als heel veel andere mooie werkstukken die wij de afgelopen maanden met elkaar gemaakt hebben.

Morgen gaat het echt  beginnen, we verheugen ons erop om collega's weer te zien.

En uiteraard ontmoeten we jullie heel erg graag!!!!!!!


Vrijdag ben ik er niet!!!

Afgezien van het feit dat het voor mij iets te vermoeiend is om 5 dagen achterelkaar in touw te zijn, is er hier op vrijdag altijd een klein meisje dat absoluut nog niet in staat is om

"home alone" 

te zijn.

Herman is er alle dagen en vrijdag neemt Tineke mijn taak over in de kraam. Zij kan mij prima vervangen.

groetjes

Wietske