vrijdag 24 oktober 2014

Tussendoor-dagje


Een heel bijzondere dag, dat was het gisteren.

Wij, met z'n tweetjes in de kraam en al die mensen die langskwamen.
Het leuke is, dat je zoveel bekende en onbekende mensen ziet, minder leuk is het dat je het gevoel hebt niet voldoende aandacht te hebben besteed aan al die mensen.



De enige vrije tijd die ik me gunde was om snel met een vriendinnetje te lunchen en thee te drinken en ik heb flink wat leuke stofjes ingeslagen voor "The Princess" die bij mij rose wordt.

Bij collega's zijn de stofjes ook zo leuk……


Tussen de bedrijven door is er veel overleg geweest met Juud (klik) en we hebben 2 data gevonden waarop ze bij ons de workshop van Susan komt geven om een start te gaan maken met 

"The Prince"


Juud komt op zondag 30 november en op maandag 1 december. Jullie snappen het al, ze blijft gewoon gezellig slapen……..

Je kunt je dus opgeven om een van deze 2 bijzondere dagen mee te maken.

Wat gaan we doen?
Een workshop van 1 dag van 10 uur s ' ochtends tot 4 uur in de middag.
Koffie, thee, lunch, alles inbegrepen
Een stofpakket om te beginnen met het middenstuk
Het werkpatroon van Susan.

Kosten van deze geheel verzorgde dag:
85,-- euro

Je hebt dus de keus tussen de zondag of de maandag.
Lees voor de bijzonderheden ook even het blog van Juud.

Geef je snel op want de aanmeldingen kwamen gisteren in een behoorlijk tempo binnen.

Het kan zijn dat jullie een paar dagen moeten wachten op antwoord vanwege de beurs. 

Vandaag ben ik er niet wegens verplichtingen aan mijn eigen "Princess" maar Tineke is aanwezig met Herman.

Hij heeft overigens gisteravond nog een hoop scrapzakjes klaargemaakt, de rol is bijna op.


En, ja hoor Helene, voor jou ligt er een half metertje klaar………


Morgen en overmorgen ben ik er wel zelf.

Fijne dag

groetjes

Wietske


6 opmerkingen:

Marguerite zei

Fijn om te lezen dat je eerste beursdag goed verlopen is. Blijft toch spannend. En vandaag een fijne dag met je kleine prinses 👸.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Het was heel gezellig elkaar zo even gesproken te hebben. En de mensen snappen best wel dat er zovelen zijn waar je aandacht aan wilt besteden.
Een heel gezellige dag vandaag met jullie prinses. Geniet ervan (hoef ik eigenlijk niet te zeggen, want dat doe je voor 200% volgens mij)
Ik zie je zondag wel weer, dan ben ik ook weer van de partij.
Groetjes, Lenny

Judith zei

Nou helemaal gezellig! Fijn dat de eerste keer gelijk zo een succes is! Vandaag samen met Isabel op de bank, in de relaxstand en dan zaterdag en zonder er weer tegen aan. Fijn weekend

Anny zei

Ha, Home alone met de kleine prinses. Geniet er lekker van! Al die drukte op de beurs is best slopend. En ik denk dat de meesten best begrijpen dat je niet alle tijd voor iedereen hebt. Oh, had je maar een webwinkel. Ik ben helemaal weg van de leuke stadsstofje. Leuk voor de plaatjes in de Stonefields. Ingrid ( van de Quilthoeve) heeft alleen heel oubollige poezieplaatjesstof!

M Verheij zei

Geniet maar lekker van je oma dag

Anoniem zei

Ontzettend jammer dat je winkel vandaag dicht was. We kwamen er speciaal voor uit Sint-Oedenrode. Volgende keer beter. Misschien volgende keer bij openingstijden ook nog weergeven