woensdag 8 oktober 2014

Ik wacht af…...

Op de dingen die komen gaan


Mijn huis is schoon


De Stonefields - Bee - dames zijn welkom om 10 uur


Er zijn alvast wat blokken voorbereid
De winkel gaat vanmiddag om 1 uur open


Ik ben 2 keer naar de buurtsuper geweest, maar we gaan vanavond natuurlijk in het leukste eetstraatje van Nederland eten.
Morgen wordt het een drukke dag en je kunt maar beter goed voorbereid zijn. 2 groepen voor de workshops komen er, en we beginnen al om half 10! 


Ik heb nog meer blokken voorbereid. Makkelijke methode, hoef de blaadjes er zomaar op te "needle-turnen."


Hexagonnen kunnen ook zomaar in elkaar gezet worden


Ik bel uitgebreid met middelste omdat


Valentijn binnen 2 dagen zindelijk is nadat middelste hem vertelde dat de luiers nu "gewoon op" zijn.
Hij vond ze ook wel erg krap zitten maar weigerde op de WC of de po te gaan.
En nu ineens dag en nacht droog.

Hij wil ook graag voetballen, net als zijn grote broer die zomaar is geselecteerd om binnenkort naar de F5 te gaan omdat hij "het zo goed doet."
Voor opa en oma een geheel nieuwe materie, maar we wennen er wel aan.


Maar dit houdt in:
op maandag trainen, woensdag trainen en zaterdag wedstrijden spelen.

En daar hadden zijn vader en moeder niet op gerekend.
Dus moet er extra tijd worden ingepland………
en verloopt de hersteltijd van de diverse lichaamsdelen niet altijd volgens dit strakke schema.


Ik heb op Isabel gepast


die nu wel heel duidelijk laat merken dat er met haar darmen niets meer aan de hand is, mits ze de goeie voeding krijgt
Het is altijd precies raak bij opa en oma


En, mijn middenblok is af.

Ik vond het geen makkelijke, mijn vingers willen altijd de verkeerde kant op, maar het is gelukt. De witte bloemen zijn ieniemienie kleine broderiebloemetjes. Ik ben er best "verliefd" op.

De mand is nog lang niet vol……...


kortom:
Ik ben er klaar voor…


Susan kan komen.
En wat hebben we er veel zin in!!


Fijne dag

groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

Marguerite zei

Heerlijk stukje weer! Je hebt heel wat blokjes voorbereid dus je kan lekker aan de slag.
Fijne dag...

bep zei

Geniet van deze dag,
Bep

Marja zei

Veel plezier vandaag!

Groet,

Anoniem zei

Een heel gezellige dag en zeker met jouw goede voorbereiding lukt het.
Groetjes, Lenny

Marjan zei

Je voorbereidingen staan als een huis, Wietske! Nu maar genieten!

Heleni van Til zei

Oh enig dat de 'luiers op zijn'.
Goeie methode.
Heb een geweldige dag Wietske

Truus zei

Die tip van de luiers-die-op-zijn geef ik door! Bedankt .
Een gezellige dag vandaag met je lesgroepen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ach Wietske...die knietjes!!!! Stoer, maar toch!
Hele fijne dag met Susan allemaal.
Jeanny (zonder)

Lida zei

Jeetje wat ben je een bezige bij, goed dat Herman een handje bijsteekt en wat leuk die knietjes! Dat wordt dus veel jodium en pleisters! Maar wanneer sta jij langs de lijn, heb je daar wel tijd voor? Groetjes en veel plezier met de steekjes,
Lida

quiltingmieke zei

piep oh weer zo genoten van je blogje meid, en wat leuk, aan het voetballen, en misschien binnenkort de luierloze klienzoon er ook,nog bij, goed gezien van grote broer, hihi Isabelletje lapt het elke keer bijnoma,...flinke voorbereidingen getroffen meid, je kan aan de slag met je dames knuf

Anny zei

Tja, ook kleine (klein)kinderen worden groot! Die Isabel toch! Ze wil oma gewoon een cadeautje geven: zo'n lieve oma verdient toch een presentje.
Die bloemetjes zijn om te stelen. Let er maar goed op want ik doe het je nog niet na. Dat gewriemel met die kleine lapjes.

conny's quilts zei

Dat ziet er al mooi uit Wietske, goed voorbereid aan de slag.(ik wilde wel eens dat je in Groningen jouw winkel had...)
Jaja, dat sporten kost jonge ouders ook best veel energie als vervoersbedrijf.....
groetjes, Conny

Saskia Smit zei

Heel veel plezier!

Rennie zei

Wat een heerlijk blog. Leuk om te lezen allemaal. Succes met je drukke dagen.

Kitty Seebregts zei

hallo Wietske, kun jij me vertellen wat Shirting stof is? heb je ook het emailadres van Susan? wat een leuke middag!!

marga zei

Ja zo gaat dat als kleine kinderen groter worden. Je weet als ouders vaak niet wat je allemaal te wachten staat. Ach wie weet wordt het nog een voetballer van grote klasse .
De bloemen zien er leuk en lief uit en jij bent er klaar voor mooier kan toch niet.
Heel veel plezier.
Marga

Conny's-blog zei

Wat een gezellig blogje weer, ja kleintjes worden groot haha...................liefs.Conny