zaterdag 21 september 2024

Nog maar een paar weken….

 En dan verwelkomen wij Sarah Fielke en haar man Damian weer. De voorbereidingen zijn nu wel zo’n beetje afgerond. 

We gaan ons vooral bezighouden met de applicatietechnieken en afgelopen woensdag hebben we de tasjes gevuld .


Patronen, lamineervellen en nog veel meer om het de deelnemers zo makkelijk mogelijk te maken.

Een hele hoop werk maar met de hulp van vriendin Inge waren we er in een ommezien klaar mee.
Het was vooral ook een hele plezierige dag en dan vliegen de uurtjes wel voorbij.


Nu kunnen we rustig afwachten tot 11 oktober….


Gisteren kwamen er weer nieuwe patronen binnen van dit zeer populaire patroon. 


Mandy heeft inmiddels de top af en het ziet er fraai uit. Ze heeft zich heerlijk uitgeleefd met haar scraps.
Je kunt ons weer een mail sturen en we sturen dit leuke patroon van Sarah naar je toe.


Deel 1 en 2 van “Big Woods” is af en we mochten gelijk de delen  aan elkaar  zetten.


En omdat ik nou eenmaal erg van bloemen houd heb ik besloten dat de sashings gevuld gaan worden met bloemen en bladeren.
De plek naast de boom laat ik voorlopig nog even leeg. Er komen nog paddenstoelen en bloemen voorbij  de komende maanden en daar reserveer ik alvast een plekje voor.


Er zit natuurlijk enige tijd tussen de verschillende delen en die ga ik voorlopig opvullen met een top waar ik een aantal jaren geleden mee begon.

“Growing wild” ook van Sarah Fielke. Deze afbeelding kwam ik gisteren tegen op FB. Nu moet ik eerst eens uitzoeken hoe ver ik ben maar gelukkig is alles bewaard gebleven en kan ik het zo weer oppakken.



Ook deze beauty van Mandy kwam voorbij op FB. Hij hing een poos in onze winkel en we raakten niet uitgekeken.


Natuurlijk kun je hem altijd nog maken als je wilt want inmiddels is er een boek uit van het patroon en daarvan hebben we nog een paar exemplaren in de winkel.

Het leuke van de patronen  is dat er ook van deze quilt iedere maand filmpjes te zien zijn met de uitgebreide lessen van Sarah. Je moet je dan wel aanmelden en het patroon kopen bij haar, of het boek bij ons in de winkel.

Mocht je vragen hebben? Laat het ons weten. Wij kunnen je helpen.

Vandaag zijn we open tot 4 uur.

Fijn weekend

Groetjes

Wietske