dinsdag 17 augustus 2021

Tijd over......

 We hadden het zo mooi gepland voor gisteren: een dagje naar Schoorl waar Fedde en Pepijn een weekje op vakantie zijn. Alles goed voorbereid om op tijd te vertrekken. De was bijgewerkt, huis aan kant en speel- en doeboekjes gekocht voor de jongens voor het nodige vermaak.

Het zou mooi weer zijn gisteren maar de weersverwachting was niet hoopvol, zeker niet voor aan de kust.

En dus besloten we dat we niet vertrokken. Ik zoek de kou niet op en als ze dan ook nog windkracht 8 voorspellen in de avond is ons besluit al gauw genomen. 

Het strand trok me niet echt.......

De kinderen stuurden foto's in de middag waar ze toch nog genoten van een waterig zonnetje bij een behoorlijk stevige wind.

Pepijn is volgende week jarig en uiteraard gaan we hem dan feliciteren.


Dan heb je zo maar een dag "over" en is  er gelegenheid om de hele dag te handwerken.
Het 2e blok van "Growing Wild" van Sarah Fielke is af en als ik beide helften tegen elkaar aanleg word ik er blij van.


Deel 3 is aan de beurt en mijn kamer ontploft zowat als ik op zoek ga naar de mooiste lapjes en kleuren.

Voor de 3e keer de grote tulp 


en de kleinere bloemen. 

Het rijgen kan weer beginnen en ik zorg dat ik mijn bak goed vol heb zodat ik het voor de zekerheid mee kan nemen naar beneden morgen.


Even weer proberen of ook deze kleuren me bevallen.


We zijn ook deze week gewoon open. Anke geeft morgen applicatieles en zaterdag komt Janine Alers een dagje les geven:

"Borders and more"

Ook volgende week zijn we gewoon open maar daarna hebben we 2 weken vakantie.


Fijne dag

groetjes

Wietske