dinsdag 4 februari 2020

Even afschakelen.....

Goed voor ons kind, en goed voor ons natuurlijk.

We hebben het nieuwe huis in Maastricht nog niet gezien


en dat moet nodig gebeuren.

 Nadat we in eerste instantie besluiten om met de auto te gaan, lijkt het ons toch ook heerlijk om te gaan lopen. 

Het zonnetje schijnt en het is droog, dus we moeten er even van profiteren.


Een flinke wandeling, dat wel, het nieuwe huis staat vlak bij school, en dat is voor straks heel erg fijn.

We vallen midden in de verbouwing, banen ons een weg door van alles  en nog wat, wat we niet kunnen benoemen, maar krijgen toch een beeld van hoe het worden gaat.

Keihard wordt er gewerkt, het resultaat zal prachtig zijn voor een gezin met 3 grote jongens.

Een groot souterrain onder het hele huis, en daar zijn mooie plannen voor gemaakt.

We zijn blij met hun keus en verheugen ons op het resultaat.


Intussen ben ik heel voorzichtig begonnen met de start van de 
"Growing Wild" van Sarah Fielke


en voor het eerst lamineer ik op advies van de vriendinnen. Eerlijk is eerlijk, ik had het nooit eerder gedaan, maar voor dit project is het wel erg handig.

We vinden wel dat er veel afval ontstaat.


Dat moet de volgende keer anders. 

Zonde van al het papier en plastic.


 Even uitproberen en alvast opspelden


Ondertussen helpt de video van Sarah prima. Ze legt het, zoals we van haar gewend zijn,  altijd zo duidelijk uit.


Leuk om ook weer te puzzelen met felle stofjes.....


Een nieuw bloempje in de maak, niet van mij hoor. Zo ver ben ik nog niet.

Ik kreeg de afgelopen dagen enkele vragen van deelnemers. 

Voor de duidelijkheid wil ik graag aangeven dat dit het komende jaar een privéproject is wat alleen via Sarah afgenomen kan worden.

Wij mogen ons hier als winkeliers pas volgend jaar mee bemoeien als het boek uitkomt.

Mocht je als deelnemer vragen hebben over de inhoud van dit mooie project vraag ik je contact op te nemen met Sarah.


En wie weet, gaan we volgend jaar de boeken aanschaffen en de "Growing Wild" vanuit de winkel doen.

Morgen om 10 uur staat er weer koffie en thee klaar en is de winkel open.

Fijne dag

groetjes

Wietske