vrijdag 31 januari 2020

Vandaag, de 31e......

Start van de allernieuwste BoM van Sarah Fielke

Growing wild



En terwijl ik dit blogje schrijf zie ik inderdaad de eerste opdracht voorbij komen en maak ik er alvast een foto van.


Straks gauw even kijken naar de video's.


Bij Sarah werkt het als volgt:

het eerste jaar kun je rechtstreeks meedoen bij haar en het jaar erop kunnen winkeliers de boeken kopen en de BoM begeleiden vanuit de winkel.
Wij zijn nu alvast gestart met een klein groepje.

Ik heb mijn stof uitgezocht. 

De achtergrond bestaat uit strepen en dat is even een dingetje


Maar voor een ander is het aan elkaar naaien van de banen geen enkel probleem. 
Zij is al klaar om te starten.


Terwijl mijn banen vakkundig aan elkaar gezet worden, (ik ben nou eenmaal echt niet van de naaimachine)


Snijdt Herman als tegenprestatie voor de andere deelnemers de banen en de smalle banen voor de stelen


waar we heel veel van nodig hebben


maar dat is een fijn tussen-door-klusje op schoot.


 Vandaag eerst nog mijn Dear Jane blokje afmaken. 

Gisteren wel aan begonnen maar 43 stukjes in zo'n klein blokje is een echte uitdaging.

En natuurlijk gaat de winkel om 10 uur open.


Morgen zijn we ook open vanaf 10 uur en dan komt Patricia Kockelkoren met een superleuke workshop.

De cursus zit echt vol, maar mocht je zin hebben?
Meld je dan aan en we zoeken een nieuwe datum.

Ik verheug me weer op haar komst, we hebben elkaar best een poosje niet gezien.


Fijn weekend alvast .........

groetjes

Wietske