maandag 4 november 2019

Herfst, herfst, wat heb je te koop......

Een liedje wat spontaan in mij op komt als ik deze foto zie.

De klas van Isabel vanmorgen, kompleet met herfst-tafel, grote spin in de hoek en veel herfst-werkjes.
Ooit was ik kleuterjuf en ging ik ook helemaal los na de zomer.

Met alle kleuters bladeren en kastanjes zoeken.

Heerlijk vind ik dit jaargetijde.


Koen gaat weer een ochtend naar school. Over 14 dagen wordt hij 4 en gaat het echte schoolleven beginnen.

Samen met Valentijn wordt hij veilig gebracht en gehaald.

Ook wij fietsten gisteren weer heerlijk ons rondje "Bossche Broek". 

Een verademing, de frisse wind na 2 dagen auto zitten en file rijden....


Gisteren weer een blok afgemaakt van de muizen voor Suze
Nog 3 stuks en de deken kan in elkaar gezet.


Intussen alvast begonnen aan de quilt voor Pepijn. Tussen de blokken komen vierkante knalrode blokken, waardoor de deken veel op die van Fedde gaat lijken.


Ik had een heerlijke hulp die alles alvast voor mij heeft gesneden zodat ik door kan werken.
Fijn in deze drukke tijd die er aan komt.

Deze week veel reuring in de winkel:

Byond the Porch op woensdag en de Bee, de Fleur komende vrijdagmiddag en zaterdag de beginners en de workshop "Quilt as you go".


En natuurlijk zijn we al heel druk met de voorbereiding van de beurs.
Vooral nu nog veel denkwerk......

Wij zijn uiteraard van de partij, de details laat ik nog weten aan het einde van de week.


Woensdag om 10 uur gaan we open, is er koffie en thee en onze gebruikelijke vrije inloop - Bee.


Fijne dag

groetjes

Wietske