maandag 8 juli 2019

iets met een riool ofzo........

Ik geloof dat je je vakantie met 3 jongens niet lastiger kunt beginnen dan wanneer het riool in het hele appartementencomplex niet goed werkt, en als de werklui dat dan juist in jouw huis moeten herstellen.

Heel vervelend, net nu de vakantie is begonnen. 

Maar niet getreurd, hier in Den Bosch werkt alles naar behoren en dus komt Maastricht vandaag naar Den Bosch toe.

Ik houd wel van die reuring, maar je moet het goed voorbereiden.

En dus begint Herman met het ombouwen van het ledikantje van Suze tot geschikt bed voor Koen voor de komende nacht.


En help ik mee waar nodig en verdiep mij in het leuke haasje op het patroon van "Fleur" ontwerp van Susan Smith.

Tenslotte moet er van alles "af" zijn als we gaan beginnen in september.


Heerlijk die eenvoudige, haast simpele tekeningen van Susan. 

Zomaar bijelkaar getekend, maar zo leuk om te maken.


 Na een paar uurtjes mag het resultaat er zijn. Ik ben tevreden
Susan heeft er maar eentje gemaakt, maar ik denk dat ik er nog één ga maken....


Tot in de late uurtjes zijn er rondjes gemaakt voor de komende dagen.


Koen heeft z'n slaapplekje en voor de anderen maken we het vanavond verder af.
Ze moeten tenslotte ook kunnen spelen vandaag.

En mijn quiltkamer moet bestand zijn tegen grijpgrage handjes, dus geen naalden, scharen en lapjes.

Alles aan de kant en opgeruimd. 

Isabel is ook uitgenodigd om te komen slapen en waar we haar neerleggen moeten we nog even bedenken. 

Ik denk tussen opa en oma in......


Fijne dag

groetjes

Wietske


Zomaar spontaan in de winkel gemaakt.......