zondag 11 november 2018

B B staat voor.......

Bossche Bollen natuurlijk

Gekocht bij onze eigen Jan de Groot. In de vroege ochtend al door Herman gehaald


omdat er visite kwam

leuk, want ik ken ze niet persoonlijk. Wel van sommige blogs die ik lees


B B staat ook voor Besloten Bee
En het was me toch gezellig!!

Ze gingen veel later weg dan afgesproken was
En volgens mij zijn er ook niet heel veel steekjes gezet..


Onze winkel viel voor hen in de categorie

"heerlijke snoepwinkel"

En daar worden wij dan weer blij van.


Gistermorgen les 2 van de 3
Appliceren met Anke


En al vind je dan dat je nog niet veel meer kunt en wilt dan alleen het hartje......

Je hebt wel onwijs veel plezier in deze dag, laat je heerlijk verwennen en hebt de tijd om na een vermoeiende tijd eens even tot rust te komen in de winkel.


Maar de rest van de groep


werkt keihard, heeft thuis al het voorwerk al gedaan zodat er tijdens de les niet heel veel getekend hoeft te worden.


"huiswerk" heet dat.......

en dat kun je weer op 2 manieren uitleggen.
Allemaal huisjes


En kijk, ze zitten te appliceren alsof ze nog nooit anders gedaan hebben. 

Gewoon needle turnen.


Ze kunnen het en proberen allerlei technieken uit

Ongelooflijk, na 2 lessen.

Ik ben benieuwd naar de laatste les.
Volgens mij gaat het helemaal goed komen.


We hebben het ontzettend druk gehad de afgelopen tijd.
Weekje beurs, weekje Sarah vraagt om grondig nadenken en voorwerk.

Het laatste pakket, de "Stonefields" voor begin december is door Mieke ingepakt. 
We hoeven ons geen zorgen te maken dat we in tijdnood komen.


Vaak stoppen we een kleine verrassing in het pakket.
Leuk voor de kleine blokjes die nog komen gaan.

Dinsdag de winkel poetsen, de kerstversiering er in en woensdag opbouwen op de beurs.

Als Sarah dan komt is alles gezellig ingericht.
Samen met haar man komt ze een paar dagen logeren bij ons en daar verheugen we ons op.


Stapels wolletjes zijn er binnen, en een aantal rollen linnen


60 kleuren Sue Spargo garens.
Uiteraard niet alleen bestemd voor het project "Round the garden", maar ook voor de gewone verkoop.


Ik ben begonnen aan de grote banen aan de zijkanten van de Stonefields


Maak er mijn eigen variaties in


eerst maar eens van alles verzamelen voor deze bonte randen met bloemen, vogels, bladeren en bijen.
Heerlijk, mijn eigen fantasie. Daar houd ik wel van.


Na 4 uur gistermiddag direct in de auto naar Gouda gereden.
Daar werd alvast de verjaardag van Fedde gevierd. 

7 wordt hij deze week.


Isabel boft. 

Zij was er gisteren bij in Gouda en morgen mag ze een snipperdagje van school. Koen wordt deze week 3 en dus rijden we morgen naar Maastricht en zij mag mee.
Heerlijk de grote jongens van school halen en zij weten niet dat Isabel mee komt.

In februari is ze 5 en dan kan het niet meer zomaar op een doordeweekse dag.
Morgen nog net wel en dus gaat ze lekker met ons mee.

Fijn weekend verder

groetjes

Wietske

P.S denken jullie er aan dat we volgende week gesloten zijn?
Je kunt ons vinden op de beurs in de Brabanthallen