dinsdag 11 september 2018

Mooi blauw.......

Eindelijk is de zin er weer. 

Maandenlang deed ik niet veel anders dan hexagonen maken voor de Stonefields.

Een "heusche" quiltdip!!!

Dat had ik echt.

Maar toen ik de stoffen van Edytha Sitar zag komen en het patroon van Karen Styles, de "Okehampton"

was ik eergisteren "om"

Eerst even proberen of de kleurencombi mooi is


Daarna de bloemen in het middenstuk


En nu zit het er op geregen
Ik ben er blij mee. Het smaakt naar meer


Wit met blauw tinten, dat gaat het worden.


Morgen gaan we om 10 uur weer open en is er de hele dag gelegenheid  om gezellig te komen handwerken.

Morgenmiddag is Sarah Fielke aan de beurt en als je deze beauty van Anke wilt bewonderen?

Kom dan gezellig langs.


Dat brengt mij gelijk bij het volgende.

Beide Sarah Fielke dagen in November (24 en 25) zaten helemaal vol.

Maar we hebben een grote ruimte kunnen huren. Vooral voor de show en tell is dit natuurlijk heel erg fijn.

Hier, ergens in de straat kunnen we terecht met z'n allen, en we zijn er super blij mee.
Dus meld je aan als je zin hebt om mee te doen en om Sarah te ontmoeten.


Ik zag weer een leuke op FB.
Ik denk dat velen van ons zich hier wel in herkennen.......




Fijne dag en misschien tot morgen.

groetjes

Wietske