donderdag 18 mei 2017

wie laat wie nu uit?

Een dag kan best lang duren als je al op tijd vertrokken bent met je opa en oma en als je al vroeg in Maastricht bent

Waar slingers hangen


en cadeautjes klaarliggen voor de jarige die er zelf niet eens is en waarvan ik ook absoluut  niet weet hoe laat hij thuiskomt.

Wat ik wel weet is, dat we allemaal samen naar school gaan om de grote jongens op te halen en dat het voor hen een verrassing is.


Oké, om de tijd te doden mag ik mee naar beneden om Koen uit bed te halen.


spelen we wat met opa, maar de sfeer zit er nog niet echt in.

Tenminste bij mij dan niet, oma en Inge hebben het behoorlijk druk samen.
Ze kletsen wat af terwijl ze elkaar iedere dag aan de telefoon hebben.

Er wordt wel scherp op mij gelet want ik heb geen luier om. Als je 3 jaar bent is dat echt niet meer nodig.


Samen met Koen naar een tekenfilm kijken is dan nog wel even leuk, maar koen zit steeds aan het scherm, en dat is dan wel weer minder.


Eindelijk, we gaan naar buiten, en samen maken we Maastricht onveilig.


Ga ik met oma en opa in de kerk een kaarsje opsteken


Kijk die daar vooraan, die is van mij.


We sjouwen een behoorlijk stuk rond
en oh gelukkig het regent niet.


Samen met Koen in de box, dat vind ik leuk. Gelukkig doet hij precies wat ik zeg.


En dan de grote jongens! Wat een feest als we bij school staan. Laurens snapt niet in welke auto ik gekomen ben.......

Bij opa en oma natuurlijk

Eindelijk is het cadeautjestijd


Valentijn is hartstikke blij met alle cadeau's


En mijn oma hoorde van Inge dat het boek vanavond al uit was.


gelukkig hebben we I-Pads en nou moeten jullie niet denken dat het allemaal nieuwe zijn hoor. Oudjes van iedereen die er eentje vervangt maar ze doen er goeie hoesjes omheen zodat ze niet stuk gaan.

en er staan veel peuterspelletjes op, dat wel

Jullie snappen hem al: die rose is van mij.



Ik lig al in bed, het was toch een heerlijke dag en mijn oma gaat ook zo want volgens mij vindt ze een dagje Maastricht vermoeiender dan een dagje de winkel open.

Morgen om 10 uur is ze er weer voor jullie en zaterdag ook.

welterusten

Isabel.