dinsdag 2 augustus 2016

Terugzien en vooruit kijken

Sinds gisteren weer een nieuwe etalage. 

Heerlijk vind ik het om het steeds maar weer te veranderen. Ik heb er dit keer een koffertje ingezet. We gaan over 3 weken met vakantie.


En we zijn dus gesloten van 21 augustus tot 6 september


Heerlijk, weer naar ons zo geliefde Curacao.

Dit keer met de kinderen uit Maastricht, 

en 


volgend jaar april nog een keer met alle kinderen. 


Een jaar geleden zag het er heel anders uit in de winkel. 

Op zaterdag 7 augustus 2015 gingen we officieel open beneden. Maar we bestaan natuurlijk al een jaar of 3, dus we schenken er niet echt heel veel aandacht aan.

Dit zijn zulke mooie foto's, onze beide Sander's, zoon en schoonzoon. 
Wat was ik trots op hen en wat waren we blij met al hun hulp in die dagen.


En kijk, ons kleine rose kind, de eerste wankele stapjes deed ze en ze vond het allemaal best wel eng in het begin.


De Stonefields hangt er nog steeds mooi te wezen, de bakken moesten nog gevuld worden, maar daar hadden we toen ook veel hulp voor!!


Gisteren stonden ze op de tafel in het cursuslokaal. 

Al een poosje had ik de wens geuit dat ik de winkel zo graag eens een keer helemaal gesopt wilde hebben.

Maar met z'n tweetjes is dat echt te veel.


En dan meld Angelique zich, even tussen twee banen in, en even niet veel te doen thuis


Alles, maar dan ook alles is gisteren van z'n plek geweest.

Onvoorstelbaar, samen met Herman kasten leeggehaald, gesopt en weer opnieuw ingericht, terwijl ik mij vooral bezighield met het kantoor, de cursusruimte en de vele, vele ramen.


Ongelooflijk, wat heeft zij gewerkt.

Diep respect

Dank je wel Angelique!!!!!!


Je bent een

K*A*N*J*E*R*


Gelukkig waren er nog rose koeken over van zaterdag


En heb ik het kleine zijraam ingericht met Sarah Fielke stofjes, het boek en het quiltje dat Tineke een half jaar geleden maakte voor deze bijzondere tijd.

Ik geniet nog na, zeker nu de moeheid van de afgelopen dagen aan het verdwijnen is.

Er zijn overigens nog een paar boeken op voorraad.....


We kijken stiekem vooruit.

Het kan Herman niet snel genoeg gaan, hij heeft eigenlijk een hekel aan de zomer en hij ziet uit naar de kerst.

Standaard uitdrukking van hem:

"Gelukkig, de dagen korten alweer"


En omdat Marijke dit quiltje heeft gemaakt voor ons, kunnen we niet wachten om het alvast neer te hangen.


Nog een panelstof van vorig jaar, aangevuld met splinternieuwe van nu.

En Herman maakte het patroontje een poosje geleden zelf. Simpel, zo klaar met wat extra stofjes en dus makkelijk op tijd voor december.


Stof pakketjes zijn op voorraad.


Zo ontzettend leuk.


en ook deze splinternieuw op voorraad.


Nog een enkele mededeling:

Er stond een Mrs. Billingsdag georganiseerd voor volgende week zaterdag, 20 augustus. Van de 5 personen hebben zich 3 afgemeld.

De weinigen die overgebleven zijn, zijn al op de hoogte, deze dag gaat dus niet door.

Ik ga ondertussen rustig door met mijn Mrs.B., het gaat nog steeds goed en ik vind het heerlijk om te doen.


En dan het leuke nieuwtje:

De komende 3 weken, tot aan onze vakantie, krijgen jullie op alle stoffen in de winkel 

10 % korting. 

(Dus niet op boeken, patronen en notions)

Toch een beetje feest omdat we een heel bijzonder jaar achter de rug hebben!!!!!!

Morgen om 10 uur weer een gratis inloop Bee.

Heb je ook zin? Loop dan gezellig binnen en neem je broodje mee als je tussen de middag komt.

groetjes

Wietske