woensdag 13 april 2016

Computer "gestuurd"

Ik ben niet erg bevriend met onze auto.

Je hoeft niet genoeg, alles gaat vanzelf. 

En dat bevalt me niet, ik kan er maar niet aan wennen. Ik wil schakelen, gewoon achteruit rijden, geen toeters en bellen, geen trage diesel,gewoon 

GAAN.

Afgelopen maandag had ik haast. De mondhygieniste wachtte op mij in Eindhoven en vlak voor vertrek vond Isabel het nodig om mij ervan te overtuigen dat ze beslist een schone luier moest maar dat deze door oma gegeven moest worden.

En dus een beetje haast, te snel voor een diesel die traag op gang komt en waar het, doordat alles vanzelf gaat met optrekken en remmen, niet altijd gaat zoals ik wil.

Ik had dus gewoon vette pech want ik kon niet meer remmen en durfde de grote weg niet op.
 een uur moest ik wachten op een ventweg in het Eindhovense tot er hulp kwam.

De jongeman vertrouwde het niet en de auto en ik werden afgevoerd naar de garage, nog steeds in Eindhoven.


Daar bleef men kalm en naar aanleiding van mijn bevindingen werd besloten dat er eerst eens even door de monteur gereden zou worden en daarna zou ik het stuur overnemen.

Jullie raden het al:

Er mankeerde niks aan!!!



Toch enigszins bibberig ben ik naar huis gereden en heb me heerlijk verdiept in het spel met Isabel


de pop moest ook nodig een schone luier


tussendoor even een strik maken


en uiteindelijk kwam ik deze dag niet verder dan 2 stuks.
Jammer van zo'n mooie zonnige dag….


Soms zouden we verlangen naar dit gevoel. Koen is zo gehecht aan zijn moeder, en zij geniet intens van deze heerlijke makkelijke baby.


Betty Prins (klik) komt weer bij ons op bezoek. We hebben elkaar gisteren gesproken en afspraken gemaakt.


Dit keer neemt ze de Wedding Sampler mee en een door haar zelf herschreven Nederlands patroon.
Dat is heerlijk!!!


Betty is bekend, nou beroemd, om haar kleurgebruik. Bijna altijd wat rood-oranje-geel tinten.
Prachtige kleuren gebruikt ze.

Ze komt op 8 oktober (en nog extra op 29 oktober, zie bij het P.S.-je), neemt nog meer quilts mee en vertelt ons erover. We plannen gewoon de hele dag voor haar in, dus jullie worden verwacht vanaf 10.00 uur tot een uur of 3.
Kosten:

57, 50 euro

  
En daarvoor krijg je een stoffenpakketje, het Nederlandse patroon, koffie, thee, iets lekkers en een lunch.

Mocht je het nog even willen nalezen klik dan op de foto van Betty aan de linkerkant op het blog en je komt in het kopje

 projecten.

Meld je aan via  de mail:
wietske.meinders@hotmail.com

Volgende week zie ik Betty, ook zij gaat mee in de bus naar Nantes. Kunnen we nog heerlijk bijkletsen.

P.S.: Vandaag werd deze workshop binnen enkele uurtjes volgeboekt; ik heb onmiddellijk met Betty overlegd, en gelukkig: we plannen een extra sessie in op 29 oktober !

Voor wat het handwerken betreft onderweg naar de beurs in Frankrijk ben ik er wel klaar voor. Het mysterie van Petra zit helemaal in de rijgdraad en kan zo mee in de koffer.


Lekker makkelijk en ongecompliceerd


Straks om 10 uur gaan we weer open, er is de hele dag een Bee en wie weet kunnen we even buiten zitten.

Fijne dag

groetjes

Wietske