dinsdag 1 maart 2016

Nog even terug

naar vorige week.

 Er waren natuurlijk gewoon workshops met hele leuke resultaten die ik jullie toch even wil laten zien.


de mand van Jules


waar iedereen heel serieus mee bezig is, er wordt hard gewerkt.


en we liggen allemaal op schema.


Marie Suarez met ongelooflijk


leuke resultaten.


We hebben afgesproken dat we gaan stoppen in de winkel met de speciale bijeenkomsten omdat we ons er nu prima mee redden.


maar mocht je even vast zitten ben je altijd welkom op een Bee op woensdag of vrijdag.
Dat hebben we afgesproken.


Uiteraard zijn de boeken van Marie gewoon te koop bij ons.


Ik hoop toch de komende tijd nog mooie blokken voorbij te zien komen.


Zelf houd ik me bezig met van alles en nog wat.
Borduren vind ik ook weer heerlijk.

Later laat ik jullie wat meer resultaten zien.


Morgen gaan we weer om 10 uur open, er is een Bee en donderdag de uitgestelde Bluebird Lane, ook om 10 uur.

groetjes

Wietske