dinsdag 24 juni 2014

Waar is iedereen toch eigenlijk!!!!

Dat vroeg ik me gisteren af tijdens de voetbalwedstrijd.

Leuk hoor al die supporters, maar dit is toch een aanslag op onze economie?

En ik zag ook kinderen tussen het publiek.

Wie het weet mag het zeggen!


Herman was heel vroeg thuis vanwege een vergadering die niet door ging, de buurtsuper ging dicht.

weer met dank
aan Cissy

Maar oké, Nederland heeft al weer gewonnen.


En ik heb tijdens de wedstrijd mijn randjes geborduurd


Gistermorgen op het strand!!!
Fedde speelt er, en er is helemaal niemand. 
Nou denk ik dat ik wel weet waar iedereen is, maar toch……..


Nog een kleine 2 maandjes dan zal de nieuwe baby er zijn en oudste en schoondochter zijn zo verstandig geweest om de box alvast klaar te zetten in de kamer zodat de rangorde in huis nu al vast staat.

Nou zal de baby niet de hele dag in de box liggen, maar het is toch wel belangrijk dat Fedde voorbereid wordt want "ik ben 2 en ik zeg nee" is toch wel even een leeftijd hoor

Het zal  nog lastig voor hem worden want binnenkort wordt het nieuwe huis ook nog opgeleverd.

Maar goed, opa en oma hoeven zich daar gelukkig niet meer mee bezig te houden!!!!



Fijne dag

groetjes

Wietske