vrijdag 22 november 2013

techniek


Na lange tijd was ik gisteren weer eens een keer bij Marleen in Helmond.
Veel te lang geleden, en het was er weer erg gezellig.

Een van de cursisten kreeg uitleg in deze techniek


Cathedral windows.
Ik hoop het in de toekomst zelf te leren, want het ziet er erg leuk uit.



Wie ook met stofjes aan het experimenteren is, is zusje. Zij volgt daar in het Hoge Noorden een workshop voor.

Stofmanipulaties noemt ze het.


Marleen had prachtige fotoboeken laten maken van het weekend in Birmingham afgelopen zomer.
Leuk voor op mijn tafel om in te kijken want er staan foto's van schitterende quilts in.


En, heb ik nog iets gedaan bij Marleen?
Ja hoor, weer een molentje af. 12 heb ik er nu dus het begint op te schieten.
nog 4 te gaan


Ik had gistermiddag het hartje er nog op willen naaien, maar niets menselijks is mij vreemd. Ben in slaap gevallen en ik werd pas tegen 5 uur weer wakker.

En vannacht dan? Lig je dan niet wakker?

Nee hoor, ook vannacht doorgeslapen, niet gepiekerd, het was niet nodig. 

Komt misschien omdat ik gisteren bericht kreeg dat de eerste partij stofjes op tijd binnen is.

Zeg nou zelf. Een leeg atelier is natuurlijk niks aan

Ik krijg best veel vragen van jullie of ik een webwinkel begin:

VOORLOPIG NIET. 

Ik hoop gewoon dat jullie gezellig een dagje Den Bosch doen.

Want:
Sinds kort is het wegennet naar het Zuiden ongelooflijk uitgebreid en verbreed
Er komt, zeker vanuit Utrecht, iedere 7 minuten een trein aan op het station
Ik woon pal in het centrum
Er is veel leuks te doen in onze prachtige oude stad

DUS

geen getreuzel...........
Hup, in de kuierlatten..........

Jullie hoeven immers niet allemaal in januari te komen?

Mag ook in maart of zo hoor

Tis hier toch niet zo groot


Fijn weekend allemaal

groetjes

Wietske