zondag 4 oktober 2020

Tevreden.....

 En weer is er een groepje dames dat tevreden naar huis ging gisteren.


Na 7 lessen zijn het geen beginners meer


Ze weten nu alles van de verschillende vormen en ook de sashings en cornerstone's zijn inmiddels geen geheim meer voor hen.


Crazy quilten hebben ze ook allemaal gedaan, en in eerdere lessen kwam het doorquilten al aan de orde.
  

Gisteren werden er randstoffen, achterkanten en tussenvullingen uitgezocht.


En dus alleen maar blije gezichten. 
Het quilten kan beginnen en in het voorjaar doen ze mee aan de vervolgcursus.
En zo houden we elkaar heerlijk bezig in deze onrustige tijd.


Dank je wel Patricia voor de afgelopen tijd waarin je toch maar even steeds 2 groepen op 1 dag les gegeven hebt. Best vermoeiend maar je hebt het fantastisch gedaan.

Maanden geleden kreeg ik mooie mondkapjes van Emmy. Ze maakte ze speciaal voor mij van Tilda stoffen. Ik stopte ze keurig weg in de la omdat het nou eenmaal niet nodig was om ze te dagen.


Gisteren kocht er nog maar wat bij, ook voor Herman, want je weet maar nooit.......
Ik ben nou eenmaal geen held op de naaimachine dus daar begin ik maar niet aan.


We doen mee als het moet, alhoewel wij er heilig van overtuigd zijn dat het overwinnen van het virus afhangt van hoe we ons gedragen....

We verplichten het in de winkel nog niet, tenzij we moeten. En iedereen is natuurlijk vrij één te dragen.
Voor de zekerheid hebben we voldoende wegwerp mondmaskers op voorraad.



Weer een stukje gevorderd. Ik ben al verder hoor, maar dat laat ik nog wel zien. De meeuw was even een probeersel. 

Wit op wit. Zou het lukken? Ik ben tevreden, het ziet er goed uit. Vandaag maar weer verder met alle bloemen en huisjes.



Woensdag om 10 uur gaan we weer open.

Vanwege een afmelding is er op 23 oktober een plaatsje vrij gekomen bij de workshop van Fanny. Onder projecten vind je alle info

Fijn weekend, het is echt handwerkweer......

groetjes

Wietske