zaterdag 17 oktober 2020

Beneden en boven....

 Omdat ik het lastig vind om altijd te moeten bedenken wat ik graag mee wil nemen naar beneden voor een stil moment werk ik eigenlijk altijd aan 2 projecten. Volgens mij heb ik alle quilts voor de kleinkinderen tijdens de Bee's gemaakt.

Beneden in de winkel is het vooral heel prettig om met kleine dingen bezig te zijn zodat je het kunt laten liggen als het druk is. Nadeel is dan wel dat het soms lang duurt voordat een deel helemaal af is.

Maar nu is er dan weer een blok af. Foxley Village voor onze Koen van bijna 5 jaar.


Met de leuke schapenkar erop en al die wielen.


Het volgende blok kan voorbereid worden. Eens kijken of dat dit weekend lukt zodat ik volgende week weer verder kan.


Boven is het heerlijk om aan de " Round the garden" te werken. Het zou niet handig zijn om deze grote lap steeds mee naar beneden te nemen.

Bijna de eerste kwart cirkel af en ik vind het nog steeds heerlijk om er aan te werken.


De strikken zijn erg populair momenteel. Deze zijn van Anke, en inmiddels heeft ze bijna 100 af. Iedere dag 3 stuks en dat is prima te doen.


Het patroontje van dit heerlijke tussendoor werkje


Komt uit het boek van Susan Smith. Ook wij hebben de mallen besteld en ze zullen snel binnen zijn.
Je kunt ze alvast reserveren. Zodra ze binnen zijn sturen we ze naar je toe.


Tussendoor lekker even strijken en de stapel groeit gestaag.


Weekend!

 De scholen zijn dicht, wij gaan dinsdag iets leuks doen met Isabel en haar vriendinnetje.
En Herman gaat doen waar hij ook goed in is.

Deuren schilderen. 

Tijdens de 1e periode van de lock down heeft hij er heel wat gedaan, maar de klus is nog niet klaar. 
Eens kijken hoe ver hij komt.......

Fijn weekend en woensdag gaan we weer open om 10 uur. Anke geeft weer applicatieles


groetjes


Wietske