donderdag 14 januari 2016

"Under construction"

Gisteren weer heel veel moois gezien:

Gossip 


in the


Garden


ongelooflijk mooi uitgevoerd


365 dagen Challenge . 

Knap en een heel rekenwerk als je het niet op de machine doet.


De mand van Jules. 
Ik ga zelf meedoen, en daar heb ik zo veel zin in. 


Een workshop volgen in je eigen winkel.

Gisteravond heb ik alvast mijn stoffen uitgezocht.


Voor de ondergrond en binnenkant gebruik ik prachtige halflinnen stoffen die de volledige breedte van de mand hebben.

de mand van Mandy
staat in de winkel

De workshop wordt gegeven door Mandy


en in december is alles al goed voorbereid


Eergisteravond heb ik een nieuw blok voorbereid van de Antieke Weddingsampler van Di Ford.
Nu nog "even" in elkaar zetten.


En natuurlijk "De Burnt"

Er zijn al heel wat sterren af, en ook de rand is een stuk gevorderd.
Straks om 10 uur komen een paar deelnemers om er samen mee aan de slag te gaan.


Genoeg leuks dus, We gaan om 10 uur open.

Fijne dag

groetjes

Wietske



13 opmerkingen:

Judith zei

super leuk allemaal en wat ben je al ver met de burnt! Heel veel plezier vandaag zo samen aan tafel. Groetjes aan Herman

Sonja- Sezoentje zei

Veel plezier samen.
Het patroon van de gossip heb ik ook in huis voor je weet wel : ooit :)
Liefs, Sonja

wilma oud zei

Heel veel plezier vandaag met alle leuke dingen. Groetjes Wilma

Heleni van Til zei

Oohh die tas....geweldig.
Gezellige dag hoor!

Annie Derks-Scholten zei

Wat ben je weer heerlijk bezig! Fijne dag, groetjes Annie.

Truus zei

Leuk is deze tas!
Je bent met veel leuke projecten bezig en heerlijk om de stofjes zo dichtbij te hebben.
Jullie zijn ook in Zwolle op de handwerkbeurs? Wie weet zien we elkaar dan.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

marga zei

Wat laat je ons weer genieten van al dat mooi's.
Fijne dag.
Groeten
Marga

Marguerite zei

Ohhhh wat een hoop moois.
Wat zal jij toch iedere dag genieten.

Bed, breakfast en quilts zei

Nog meer mooie projecten , ik word errug onrustig van al dit moois!

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi mooi, prachtig allemaal
De tas echt een pronkje zouden we hier zeggen
Veel plezier met alles.
Groetnis Annie

Evelyne zei

Ik lees dat het voor Herman begint op te schieten! Heerlijk zo samen bezig zijn en dan als de vrije tijd daar is, samen lekker ontbijten bij Ikea en met de kleinkinderen bezig zijn.
Dat is toch puur genieten.
Ben benieuwd hoe je tas gaat worden!

Liefs Eef

Trui zei

Hoe meer hij voorbij komt, hoe meer zin ik krijg om óók eens "in de tuin te gaan roddelen" :)
Veel plezier met al dat moois, Trudy

Ineke zei

Oh die Gossip, geweldig!!!