dinsdag 26 januari 2016

Beloofd…….

Als ik nou op  de warmste 25 januari ooit gemeten, eens niet zo lang op deze plek was blijven zitten gisteren……….


zeker een uur heb ik er genoten van de zon en het uitzicht


dan had ik op een normaal tijdstip naar bed kunnen gaan.

Hij moest en hij zou in elkaar, het werd dus - tegen - de - klok - werken - en - bijna - 12 uur -middernacht.


Al was het alleen al om zeker te weten dat alles paste en ik geen rare dingen meer tegenkwam. Ik was er niet helemaal gerust op.

hij is zo groot dat ik hem niet in één keer op de foto krijg,
dus

links


en rechts


En het overschot aan ruimte aan de bovenkant heb ik ook goed opgelost. Precies 10 blokjes pasten er in.


Nu de bies er om maar dat komt wel goed.

In februari 2015 begonnen, ongeveer gelijk met de groep die volgende maand het laatste deel krijgt.

Deze top en de Stonefields en het Ooievaarshuis in een kleine 2 jaar af.

Mwah, en dat samen met de opbouw en verbouw van de winkel……….

Niet gek gedaan, denk ik zo!!

Heerlijk dat het me gelukt is, Jules  stond al op mijn lijstje zolang ik quilt. Vaak opnieuw begonnen. Volgens mij heb ik de engel 3 keer gemaakt.

Morgen gaan we om 10 uur weer open, is er een Bee en laat Herman aan het einde van de dag zijn nieuwe werkplek zien aan zijn collega's.   

Fijne dag vandaag

groetjes

Wietske

13 opmerkingen:

Tineke zei

fantastisch dat de jules nu klaar is, de top in ieder geval, en de rand komt ook goed, je hebt inderdaad de afgelopen tijd heel hard gewerkt, ze is heeeeeel mooi

Sonja- Sezoentje zei

Wat een prachtig werkje. Ook ik zat gisteren bijna een uur lang in het zonnetje, gewoon even lekker niets doen :)
Fijne dinsdag x

Brigitta Seinen-Boermans zei

Mijn petje af voor jou. Super hoor om en de winkel op te bouwen en nu te runnen en dan ook nog twee grote tops af te maken. Heerlijk hè dat zonnetje en daar heb je toch maar lekker even van genoten, ook dat is zo nu en dan heel erg nodig om weer energie op te doen om weer verder te kunnen. Veel plezier vandaag.

Brigitta Seinen-Boermans zei

Mijn petje af voor jou. Super hoor om en de winkel op te bouwen en nu te runnen en dan ook nog twee grote tops af te maken. Heerlijk hè dat zonnetje en daar heb je toch maar lekker even van genoten, ook dat is zo nu en dan heel erg nodig om weer energie op te doen om weer verder te kunnen. Veel plezier vandaag.

wilma oud zei

Wat ziet de Jules er goed uit. Ja meis, hard gewerkt heb je in die 2 jaar. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

miekequilt zei

Heerlijk, de zon schijnt en je hebt/ neemt tijd om ervan te genieten! Is ook nodig !

Floor zei

Goed gedaan Wietske! Voor alles is een oplossing zeg ik altijd maar :-)

Yvonne zei

Het blijft een prachtige quilt! Fijn dat de top in elkaar zit! Leuk dat je zoveel herkende van de foto's op mijn blog, leuk vooruitzicht voor de zomer heb je alvast!

Judith zei

Ha ha wat leuk dat Herman met zijn oude collega's zijn nieuwe lapjes paradijs laat zien! Geniet ervan samen, dat jullie heel veel fijne mooie jaren samen in de winkel gegund zijn! Fijne avond, en je Jules is super goed gelukt. Die van mij ligt nog in onderdelen ergens.....

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi geworden, ja zo zijn wij quilsters, eerst af dan rust.
Groetnis Annie

Monica zei

Super leuk geworden, en morgen een gezellige middag met de collega's van Herman

Annie Derks-Scholten zei

Oh heerlijk ik zie de gezichten van Hermans collega's al😳. Fijne dag vandaag.

Anny zei

Oh, wat is ie leuk! En .. vel geluk en plezier nu jullie aan een heel nieuwe carriere zijn begonnen!