woensdag 6 januari 2016

Eigen kindjes of lease?

Een verrassing was het gisteren zeker.

We hadden afgesproken met zusje in Zutphen.
Gewoon omdat het zo leuk is om elkaar zomaar op een doordeweekse dag te ontmoeten, en omdat het zo leuk is om ook eens weer in een andere winkel te kijken,


en te kopen natuurlijk. 
Ik had dringend behoefte aan een aanvulling voor de Antieke van Di Ford.


Zusje en ik gaan vantevoren altijd eerst uitgebreid koffie drinken in een restaurant. En als we binnenkomen is dit het beeld wat ik zie

blij verrast. 
Mijn nichtje is meegekomen met kindjes.


Makkelijk kindje, ons Roosje vind alles best.

Mooie meisjesvlechtjes.
Nee, dit wil Isabel niet hoor, geen speldjes, geen vlechtjes, helemaal niks.


Zusje en ik hebben samen gemoederd, ieder een kind


Kon de mama af en toe even uitrusten…….


En dat we mannen bij ons hadden bewijzen deze foto's.

Ik maak ze niet op zo'n dag, want ik zie helemaal geen gebouwen


Ik zie alleen maar lapjes.


Het was een heerlijk dagje en onderweg naar huis kreeg ik deze foto.

Koen van 6 weken heeft zijn knuffel gevonden en wil er eigenlijk nu al geen afstand meer van doen.
Zijn eerste lachjes zijn ook al waargenomen, het is een modelbaby.


Vandaag gaan we weer open. 

14 dagen hebben we genoten van de vrijheid, maar we hebben ontzettend veel werk verzet.
De winkel is weer schoon, lapjes zijn geteld en er is helemaal opnieuw ingericht.

We zijn tevreden.

Straks om 10 uur de eerste Bee - voor - de - hele - dag.

Zo gezellig als hier zal het er wel niet uit zien, maar……


De rest van de week zijn we gewoon open, dus vanaf nu ook op donderdag.

We hopen jullie allemaal weer te ontmoeten, ook in 2016.



groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

Ada Kopitopoulou zei

De winkel ziet er prachtig uit. Wou dat we hier in Griekenland van dit soort winkels hadden !!

Sonja- Sezoentje zei

Lijkt me een heerlijk uitstapje wat jullie maakten.
Ik lees dat jij ook helemaal klaar bent voor het nieuwe jaar.
Bij deze wens ik jou en je geliefden een sprankelend jaar toe met veel geluk maar vooral een goede gezondheid.
Liefs, Sonja

Truus zei

Dat was een gezellig dagje uit maar dat was vandaag niet meer gelukt. Code oranje is uitgebreid en ik denk dat Zusje nu ook niet naar buiten kan door de ijzel.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Dat zijn de voordelen als je in het midden van het land woont dan woon je overal dichtbij... Lekker tripje Wietske.
Coco

Johanna Faber zei

Wat heerlijk, even er spontaan tussen uit en genieten, dat mis ik heel erg hier, nooit is er iets spontaan, weken van te voren plannen.

Mooi je stofjes

Nu hier is het -20 en sneeuw en spiegelglad, dus we blijven lekker op het hok

Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Anoniem zei

Heerlijk als je zoiets met een zus kan doen en Zutphen is een leuk stadje met inderdaad mooie gebouwen. Kan me voorstellen dat jullie dames daar geen oog voor hadden. Zulke gezellige dagen hadden mijn zus en ik ook, maar helaas zij kan het niet meer. Nu trein ik vaak naar haar toe.
Gezellige dagen en groetjes, Lenny

Annie Derks-Scholten zei

Hoi Wietske, gelukkig las ik eerst bovenstaande reacties, waarvan die van Ada uit Griekenland, anders was ik een klaagzang begonnen omdat ik vandaag niet naar de bee kan komen😁. Beetje grieperig moet even stapje terug doen, maar ik kan gewoon volgende week of zo weer wel komen en als je in Griekenland woont is er helemaal geen Quiltwinkel. Laat staan een leuke en gezellige. Dus na 14 dagen niks moeten weer veel plezier met de bee en alle bezoekers! Lieve groet en tot gauw.

Marguerite zei

Heerlijk om te lezen dat in de rest van Nederland het leven gewoon doorgaat. Terwijl wij hier al vanaf maandag middag binnen zitten. De reserves opeten. Geen mens op straat zien. En alleen een spekgladde straat zien als het ijs heel even van de ramen af is. Wat een mooie lapjes heb je gekocht, want jij hebt natuurlijk niks meer voor de grijp..

marga zei

Succes in het komende jaar ik hoop dat het gezellig wordt en jullie er ondanks alle drukte van kunnen genieten.
Groeten
Marga