maandag 18 mei 2015

Iets…..


Van mijn kleinkinderen wil ik graag in de winkel hebben. Iets wat ik gemaakt heb in aanloop naar de verbouwing en inrichting.


Het patroon heb ik al een poosje in huis


En het is heel erg leuk om er gedeeltes van te gebruiken.
Het hart is prachtig, het huisje leuk, maar de ooievaar zal bij ons wel niet meer langskomen

Die moet zijn best maar doen bij ons nageslacht.


Deze fase past beter bij mij…….


En de kleurtjes. daar was ik ook snel klaar mee. Het moet passen bij de winkel.


En aangezien ik helemaal van het crazy quilten ben moest het hart daarmee gevuld worden.


En met hartjes van alle kindjes één
en een sterretje

Eens kijken hoe het vandaag verder gaat…..


Jullie zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het met mijn Stonefields afloopt.


Prima dus, de biezen zitten er weer om en een geluk bij een ongeluk: deze kleur is veel mooier dan de gele.

De komende week zal Tineke de randen er aan naaien. Ze heeft weer tijd over:)

Omdat:
ze de hartjesquilt waaraan ze een heel jaar 

zou 

werken


Nu al klaar heeft. De foto's kwamen na middernacht binnen, volgens mij heeft ze niet veel geslapen.


Hij is schitterend geworden. 
Chapeau!!!!!

(Hij mag straks even in de winkel hangen, heeft ze beloofd)

Fijne dag

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

miekequilt zei

Dat rode biesje is idd veel mooier.
En o wat kom ik straks graag in je echt winkel kijken.

Bed, breakfast en quilts zei

Wat wordt je hart leuk, helemaal met een eigen twist! En al die kleine hartjes; die gaat op de lijst voor "ooit".

BezigeBijMirjam zei

Wat een leuk idee, dat hart! En eerlijk gezegd vind ik de rode rand veel mooier bij jouw Stonefields. Ik vond de gele wat flets! Tineke kan er wat van: prachtig haar hartjesquilt! Fijne dag!

Heleni van Til zei

Wat een enig hart Wietske. Erg leuk idee hoor!
Jaaa de rode bies aan je Stonefield is het helemaal. De gele was wat flets. Nou ben ik niet zo'n liefhebber van geel dus ik ben partijdig...!
Fijne dag.

Elza zei

Leuk dat je het hart zo gaat maken en wat een mooie hartjes quilt van Tineke.
En de rode bies is helemaal prachtig. Veel succes en een fijne week. Groeten ELza.

Marguerite zei

Wat is je Stonefields mooi!
De hartjes zijn ook leuk.
Op naar beneden, nog even wachten, maar de tijd vliegt. Nog maar 6 weken school dan is hier alweer de grote vakantie begonnen.

Annie Kingma.Bonnema zei

Prachtig het hartjes quilt van Tineke.
De bies is echt mooier, en je boft maar met een Tineke die het voor je wilt naaien
Het nieuw hart ziet er super mooi uit
Groetnis Annie

conny's quilts zei

Wat een geweldige projecten laat je weer zien, altijd weer inspirerend. Dank je wel!

Anny zei

Leuk idee, die quilt van Ingrid. En met die rtoze rand is de Stonefileds ook erg mooi. En die hartjes... wat een harde werkster! Ze zijn om te stelen.

Floor zei

Mooi die andere bies aan je quilt, spreekt meer dan die gele inderdaad.
Die hartjesquilt is echt een plaatje, zal leuk staan straks in de winkel naast die mooie van jou.

marga zei

Lief dat hart waarin je al jullie kleinkinderen herdenkt.
Groeten
Marga

wilma oud zei

Eerst zeggen dat ik het leuk vind dat je je eigen insteek/inbreng in het patroon van Super Goof (de ooievaar) geeft. Dan moet ik zeggen (verbazing.... een jaar project hartjes dat nu al af is. Het is pas mei, of is ze zomaar in het jaar begonnen????? )Zal mooi zijn straks in de winkel beneden. En als laatste, je bies om de Stonefields is heel mooi. Groetjes Wilma