maandag 15 december 2014

Wel? of toch maar niet…….

Zulke dagen had ik de afgelopen week.
heb ik nou zin of eigenlijk helemaal niet………

En dus deed ik niet veel

ik kreeg wel de mooiste stofjes……...


Waar ik gelijk mee aan de slag ging


ik appliceerde soms een beetje


maar had even geen zin in de andere 3 vlinders


Grote boosdoener van dit alles:
Mijn oor doet al een poosje niet wat ik wil!!!!!

Zo lastig!!!!!

Vooral als je moet zingen met kerst. Ik moest zelfs een repetitie laten schieten en dat overkomt mij nooit in dit jaar getijde.

2 keer niet komen is niet meedoen …….


haast ondenkbaar….


Hopen dat de kuur nu uitkomst biedt……


Mijn vriendinnetjes, Tineke en Dory hadden beiden, zonder dat ze het van elkaar wisten, een afspraak gemaakt met 



omdat ze ook graag toegelaten willen worden tot de club!!


Uiteindelijk zijn ze samen naar Francis toe gereden en hebben er een paar heerlijke uurtjes gehad


En dat leverde ons via onze groeps- watts app dit berichtje op.


De roep om een featherweight - dag bij Bossche Quilts & Meer wordt groter en ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zin hebben om een dagje te komen met hun naaimachientje.

Laten jullie het weten?

Ik organiseer het dan wel.

6 tot 8 personen moet lukken. Francis heeft al toegezegd.

Vanmiddag komt mijn grote vriendin weer spelen. Ze ligt graag boven op tafel in het atelier, al moet ik er nu strak naast blijven zitten want rustig liggen blijven is er niet meer bij.

Maar een goed gesprek met de beer doet wonderen want dan houdt ze het nog wel 3 minuutjes vol..


Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

M Verheij zei

Veel plezier met Isabel en hopelijk is je oorprobleem op tijd opgelost.
Beterschap.

Bed, breakfast en quilts zei

Gewoon de maxi cosy op tafel, zo heb ik jaren gewerkt. Met vier in vojf jaar was dat de enige optie, tater hadden ze een eigen stuk tafel; achter de streep mochten ze zelf akken en kleuren en knippen.

miekequilt zei

Ik duim dat je concert voor jou door mag gaan. En veel plezier met Isabelle.

Rennie zei

Ik hoop dat je oorklachten snel over zijn. Is maar niks en zeker in deze tijd niet. Wat leuk dat jullie ook een FW dag gaan organiseren. Geniet van je kleine meid.

Anoniem zei

Heel veel sterkte met de oren, heel vervelend zoiets. Het zou heel erg jammer zijn als je daardoor niet mee zou kunnen zingen.
Veel plezier vanmiddag met je speelkameraadje.
Ik ga lekker quilten, met dichte oren door een fikse verkoudheid.
Groetjes, Lenny

BezigeBijMirjam zei

Ik hoop voor je dat de oorpijn gauw over is en je de repetities weer kunt bijwonen. Het zal wel heel sneu zijn als je daardoor de uitvoering zou moeten missen! Fijne dag met de kleine meid. Groetjes, Mirjam H.

Wilma Kuin zei

Oh oorpijn is vreselijk!!
Beterschap,...

Marguerite zei

Weet alles van oorpijn. Hoop dat het bij jou heel gauw over is. Buiten muts op doen hoor!!

The Quilt Witches zei

Ja ik wil wel met mijn featherweightje komen, lijkt mij leuk als het maar niet in de winter is. brrrrrrr.
Ik hoop dat je oor minder last geeft.

Groetjes Gerda

Annie Derks-Scholten zei

Hoi Wietske, allereerst beterschap! Hoop dat je oor weer snel 'gewoon' doet en je heerlijk kunt zingen met je koor. En ik kom ook graag naar je singertjesdag. Groetjes

Floor zei

Wat vervelend is dat met je oor, net nu je moet- en wilt zingen.
En niet zingen met de kerst dat kan natuurlijk niet, dat is vast de mooiste uitvoering van het jaar.
Dus hopelijk helpt de medicatie en knap je snel weer op.
Kusje voor Isabel!

Brigitta Seinen-Boermans zei

Ik hoop dat de amoxicilline snel zijn werk doet en dat je weer mee kunt zingen, zal voor je duimen. Gezellig zo'n machinedagje, heb er helaas niet een, maar heel veel plezier alvast gewenst. Voor nu, een fijne middag gewenst met je grote vriendin. Groetjes, Brigitta

Anny zei

Beterschap! Alleen het zien vande amoxicilline doet me vreselijke jeuk krijgen! Ik ben er allergisch voor... Maar hopelijk doet het z'n werk en zing je weer het hoogste lied. Lieve stofjes!

Auckje van der Leij zei

Beterschap met je oor! Hoop niet dat je er veel pijn aan hebt, oorpijn is verschrikkelijk. Als je een Singertjesdag gaat organiseren, zou ik graag willen komen!

wilma oud zei

Dit is helemaal niet leuk. Jij die zo van zingen houdt en dan nu, net nu het weer heel mooi en gezellig gaat worden, kunt niet mee doen. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!!!! Wat een prachtige stofjes....ik kan me voorstellen dat je er niet van af kon blijven. En Isabel, wat al een heerlijke baby.
Hele snelle en goede beterschap Wietske.