donderdag 11 december 2014

Heerlijke december tijd

Ik merk het:

we gaan in de vertraging in deze tijd van het jaar, en dat is heel prettig

Deze foto is daar een voorbeeld van:
Niemand doet iets!!!!!!

Nou, er werd wel iets gedaan hoor


paar steekjes aan een stonefieldsblokje


even de applicatiecursus afmaken


gewoon lekker rommelen met prachtige kerststofjes


weer een hexagonnetje af 


En de Prince doet nu ook mee, en zoals altijd kiest Mandy voor de alternatieve kleuren.
Heel erg mooi!


Ik ga ook in de vertraging, lekker handwerken, nog wat gezellige ochtenden met Bee-gangers, en verder niet veel.

Dus de blogjes zullen de komende tijd ook minder frequent verschijnen.

Ik begin er vandaag al mee:

straks heerlijk naar Helmond, ik zag op de agenda van Marleen dat de tafel vol zit en dat is gezellig.

Tot gauw

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Judith zei

Fijne dag, ik zit al in de stoptrein!

miekequilt zei

Veel plezier vandaag!!

Rennie zei

Hier in het Westen is het heerlijke Decembergevoel ook gedaald. Ik wens je een hele fijne maand.

sylvia zei

geniet van de rust!!
Ik merk er nog niet veel van, van die vertraging......:)
groetjes, Sylvia

Marguerite zei

Deze tijd van het jaar zijn er ook heel veel andere dingen te doen. Niet erg. Maar het zetten van steekjes schiet er dan bij in.

Marja zei

wat een schattige hexagonnetjes

Elza zei

Heerlijk die vertraging ik houd er wel van.
Rustig door gaan en voor je het weet zitten jullie gezellig in de warmte.

Annie Kingma.Bonnema zei

De dagen zijn kort en donker, en het is dan gezellig wat leuke handwerkjes te doen.
Ga er ook aan beginnen, mijn blog is al stilletjes.
Maar hoera, vandaag hebben we de woonkamer weer ingericht, na een schilder, behang beurt. Voor het weekeinde de kerstboom er in.
De kamer is geweldig mooi opgeknapt
Groetnis Annie

marga zei

Van deze december vertraging probeer ik te genieten. En jij ook groot gelijk.
Groeten
Marga

Trudy zei

Oftewel: hoe "niets doen" toch leuke foto's op kan leveren!
Gezellige dagen gewenst!

wilma oud zei

Groot gelijk lieverd, nu even een versnelinkje lager. Groetjes Wilma

wilma oud zei

Groot gelijk lieverd, nu even een versnelinkje lager. Groetjes Wilma