dinsdag 30 december 2014

De nieuwe maand

Deel 4 van de Stonefields gaat dit weekend weer verstuurd worden en ik had jullie beloofd om alvast iets te laten zien.

Blok 38: "Angel wings"



Blokjes 39, 40 en 41: "Mirrow Mirrow"


Blok 42: "The tulip"


Blokjes 43, 44 en 45: "Mulhouse magic"


Blok 46: "Rocco"


 blokjes 47, 48 en 49: "Primrose"


Met bijzonder veel plezier heb ik deze blokken gemaakt, vooral de spiegeltjes waren erg leuk om te doen. Rocco heeft mijn hart gestolen, hij komt straks terug op mijn Princess in het middenstuk.

Mijn Princess ligt nu even stil maar vrijwel alle rondjes zijn al klaar. Ik moet gewoon de banen aan elkaar naaien en dat komt er maar niet van.

Vandaag komt Isabel een dagje spelen. Zij heeft ook vakantie met haar paps en mams en we missen haar een beetje. Vandaag mogen haar ouders een dagje uit, en wij gaan met haar op kinderstoelenjacht.
Isabel heeft in no-time alle geneugten ontdekt van de volgende stap in haar kleine leventje. Tot onze verbazing heeft ze het gepresteerd om binnen een paar dagen los te zitten, brood uit het vuistje te eten en een tand te krijgen.

Het baby-zijn is er nu echt af, hoe klein ze ook nog is……..

We hebben wel een prachtige kinderstoel en onze jongens hebben er allemaal in gezeten maar we hebben ook gemerkt dat deze stoel voor de korte momenten even prima is maar voor een wat langere tijd niet zo handig……….


Het nodige voorwerk is al gedaan, vandaag mag Isabel mee om te kiezen, en ze mag mee lunchen  met opa en oma.

Fijne dag

groetjes

Wietske

20 opmerkingen:

Rya, Rotterdam zei

Succes met je zoeken naar een goeie kinderstoel. En veel plezier met dat kleine wondertje. Met één tand kan ze inderdaad uit lunchen met Opa en Oma.
Goeie jaarwisseling en alle goeds voor 2015.

Jeanneke zei

Dat wordt de dag van de stoelendans! Heerlijk, veel plezier en geniet maar fijn van Isabel, die gelukkig net als andere kleintjes, zó snel groot wordt.
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015 gewenst.
Oh, voor ik het vergeet: goede reis naar 'Stad', als jullie kunnen gaan.
Groetjes,

Jeanneke.

quiltlodge gerda zei

Ja, dat wordt een topdagje voor jullie. Veel plezier!

quilting Jeannet zei

Geniet van een heerlijke dag met je mooie kleindochter!

Anoniem zei

Leuk hoor om samen met Isabel een stoel uit te zoeken. Een heel gezellige dag met elkaar.
Goede reis morgen naar het Noorden, daar ligt geen sneeuw hoorde ik van mijn broer, die in 't Noorden woont. Ik stel het op reis gaan ook uit.
Gezellige jaarwisseling en tot volgend jaar.
Groetjes, Lenny

Rennie zei

Geniet van het oma en opa spelen!

Marguerite zei

Heel veel succes met de stoelenjacht. Het is een echte meid zo te lezen dus het word niet de eerste de beste die je tegen komt. Het word shoppen. En dan natuurlijk ook langs de kleding- en speelgoedwinkels. En dan ook nog uit eten. Heel veel plezier.

Johanna Faber zei

Schitterende blokken
Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden

miekequilt zei

Ben benieuwd welke stoel het wordt. Wij gebruikten ook eerst de stoel waar papa en mama ingezeten hadden, maar hebben nu het plezier van een Stokke stoel ontdekt.

Wietskes Quilts zei

Ook toevallig, ook een Stokke

Saskia Smit zei

Wat een mooie blokjes weer en ik zag op het andere medium dat je geslaagd ben voor de stoel.

Hermie zei

mooie blokjes heb je weer gemaakt en met de stoel gaat het zeker goed komen

Hermie zei

Fijne Jaarwisseling en alle goeds voor 2015

marga zei

Het blijven mooie blokjes. En is het gezellig geweest vandaag. Zal vast wel met kleinkinderen lukt dat meestal wel.
Fijne jaarwisseling.
Marga

Ineke zei

Hoe kan ik dat leuke quiltje + sticherie van je sneeuwmannetje bestellen?
Fijne jaarwisseling!

Liefs, Ineke

Wietskes Quilts zei

Even een mail sturen

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie blokjes weer.
Gezellig zo met je kleine kleindochter een dagje
Hier waren er ook een paar, wel wat ouder
10 en 14 jaar
Fijne jaarwisseling, en een voorspoedig 2015
Groetnis Annie

Marians Quiltblog zei

Wat een mooie blokjes heb je weer gemaakt. En de "kakstoel" heel herkenbaar. Ik heb er een met Hindelopens schilderwerk. Mijn jongens vonden het geen fijne stoel, terwijl mijn man erin is groot gebracht.
Voor jou en dierbaren een heel fijn, goed, gezond en creatief 2015 toegewenst.
Je staat op mijn lijstje voor weer een bezoek!
Lieve groet,
Marian

Anny zei

Het lijkt mij niet zo'n comfortabele stoel. Heeft de kleine dame een mooi nieuw exemplaar uitgezocht? Leuke blokjes komen er weer aan. Ik moet er nog eentje van deze maand. Nog 3 van die bloemetjes. Leuk. Een goede jaarwisseling en veel rozen ( zonder doornen) en weinig rafels gewenst voor het komende jaar. Anny en de hondjes.

Inge Slaats zei

Wat een gezellig blogje, Wietske. Altijd leuk zo'n verhaaltje over Isabel.
Gaaf dat je vast de blokjes van maand 4 laat zien. Ik hoopte al dat die spiegeltjes erbij zouden zitten. Die zijn gewoon te schattig. De rest is trouwens ook errugh leuk!
Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2015!