woensdag 19 februari 2014

Vandaag alleen maar randjes


Vorige week besloot ik om toch ook verder te gaan met mijn groen/blauwe randjes, eigenlijk had ik er spijt van dat ik daar mee gestopt was.


En dus is de inhaalslag gepleegd en heb ik ook 2 kleurtjes in 1 randje gebruikt


Ik heb een mooie opbergplaats gevonden, mijn glazen stolp van het Zweedse warenhuis doet nu goeie dienst


En met een mooi kantje erom heen ziet niemand dat we eigenlijk nog maar net begonnen zijn……..


Bij de rose-bruine randjes gebruik ik mijn eigen fantasie. Ik heb er mijn naam en het jaartal opgezet en overal tussendoor borduur ik romantische randjes en bloemetjes


En ook daar heb ik een mooi plekje voor gevonden,
tussen de schuifdeuren in


En zo kan ook deze rol langzaam gaan groeien


Nu gauw onder de douche, straks staan de deelnemers van de beginnerscursus op de stoep en om 11 uur gaat de winkel open.

fijne dag

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Quilts van kippetje zei

Beide borduurwerken zien er leuk uit, ik zou ook moeilijk kunnen kiezen!

Groetjes,
Annemieke

Annelies zei

Twee mooie rollen !

susana zei

Allebei mooi/leuk!
De mijne groeit niet meer, te veel last van arm/pols (:
Maar Jane groeit wel, dus. . .

Ria zei

Ze zijn allebei erg mooi, Jou eigen fantasie spreekt mij ook wel erg aan.

Groetjes Ria

Rya, Rotterdam zei

Kijk, dat vind ik nou leuk!!! Weer opnieuw beginnen/verder gaan met je vorige "Randje...". Je doet precies wat je wilt en het worden beide prachtige rollen met heel mooie kleurtjes.
Groet, Rya, Rotterdam

Lupineke zei

Gewoon bij jezelf blijven.. jou lukt dat Wietske!! Complimenten voor allebei de randjes, ze zijn zowel verschillend als prachtig! Fijne dag!!

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie randjes rollen, en nu al te pronk
Groetnis Annie

Hermie zei

Ze zijn ook allebei erg mooi, onder mijn stolp liggen stof pakketjes en die mag ik van DH niet gebruiken, want het staat zo leuk,hahahaha. Fijne dag vandaag.

Rennie zei

Je randjes worden leuk Wietske en heel veel plezier met de dames vandaag.

Manuela zei

Deine Randjes sind wunderschön.

Liebe Grüße
Manuela

Else zei

Leuk je randjes rollen, fijne dag met de dames. Knuffel else

Anoniem zei

Goed dat je ook met de curacaorol bent doorgegaan, ik vind die kleurtjes zooooo mooi.
XXX Liesbeth

Petra Gerritsen zei

erg MOOI allebei.. veel borduurplezier!

Evelyne zei

Ik beide randjes mooi.
Van allebei vind ik de kleuren leuk en de ene is speciaal omdat je er een eigen touche aan geeft.

Lieve groetjes, Evelyne