donderdag 6 februari 2014

Alles opnieuw


Stel je voor, de volgende situatie doet zich voor:

Je bent als een van de eersten begonnen met het randje per week, je had je al heel vroeg opgegeven.
Je bent vol enthousiasme begonnen met het uitzoeken van stof en garen.

Dan begint het lange wachten tot je mag/kunt beginnen.

Je ziet allerlei prachtigs langskomen en je raakt meer en meer geïnspireerd.


Maar je beseft ook dat je eigenlijk ruimte tekort komt op je "2 meter" lap omdat je er ook eigenlijk nog een persoonlijke noot boven wilt zetten.

Tja dan ben je nu te laat

Dan zit er maar 1 ding op

OPNIEUW BEGINNEN
zucht!!!!!

En, ik heb het gedaan


Ik heb gewoon een metertje extra genomen.
En een ander kleurtje, want:

 ik vind rose ook zo mooi.

En er komt eindelijk een meisjesbaby.

 En mijn sampler is ook rose.

en…….

Nou ja

Herkennen jullie deze prietpraat?

Wordt vervolgd

Gisteren een creatief ochtendje met vooral de nadruk op het kiezen en gekozen hebben van kleuren en de resultaten daarvan.





En de uitleg voor de komende week: 

de Log cabin


Heldere uitleg……..
Even voordoen………


En de eerste resultaten zijn al weer zichtbaar


Vanmiddag weer een workshop: appliceren. Straks alles maar alvast klaarleggen, zodat ik zelf ook nog even tijd heb om te borduren.

Want dat is soms toch wel lastig hoor.

Ik wil zelf ook zo graag………

groetjes

Wietske


20 opmerkingen:

Rya, Rotterdam zei

Mooie kleuren, Wietske, ik hou van die heldere kleuren. En ik ben gek op log cabin. Ziet er heel leuk uit.
Jammer dat je opnieuw "moest" beginnen, maar je hebt gelijk als je het "eigen" wilt maken. Borduur maar lekker door, ik blijf kijken bij je.
Groet, Rya, Rotterdam

Marjan zei

Prachtige kleuren! Dapper dat je opnieuw begonnen bent met de randjes, maar begrijpelijk. Ziet er al veelbelovend uit!

Tony zei

Hallo Wietske. Ik vind het heel origineel dat rose. Morgen kom ik langs. Groetjes Tony

sylvia zei

toepasselijk gedaan, de randjes switch!!! En wat een leuke frisse blokken!!

Monica zei

Wat ben jij toch een bezige bij! en leuk hoior je nieuwe randjes met een eigen accentje er bij. Succes met alles

Anoniem zei

Beter nu opnieuw beginnen dan later-we zijn nog maar een paar weken bezig.
Dus geen Grunneger kleurtjes meer?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

M Verheij zei

Wat moedig van je.Je hebt het al zo druk.
Ik blijf je volgen.

Judith zei

wat leuk, een babymeisje! ja, dan mag je even lekker los in roze :0) gezellige drukte, maar ik kan me voorstellen dat je zelf ook van alles wilt...veel plezier met de komende cursus!

Annelies zei

Mooi, je nieuwe randjes-begin !

Richt zei

Prachtige kleuren, mooie foto`s maak je...het is bijna zo dat ik het gevoel heb bij je aan tafel te zitten!
Heel goed dat je opnieuw bent begonnen, geeft je meer plezier en voldoening!
Maar oh...wat ben je er druk mee!
Fijne dag verder!
Groetjes Richt

Willy zei

Dit nieuwe begin is ook mooi en die andere vond ik ook al zo mooi van kleuren. Het ziet er met de mooie gekleurde blokken ook erg gezellig uit. Groetjes,

Saskia Smit zei

Gelukkig waren we nog maar op randje 10.

Lida zei

Wat een moed om weer helemaal opnieuw te beginnen, maar je kunt altijd nog een needleroll maken van je eerste randjes! Ziet er wel heel leuk uit!
Groetjes
Lida

Marguerite zei

Zit het in het weer dat we allemaal aan de twijfel zijn!
Jij hebt het alweer opgelost en gaat weer als een speer.
Word ook vrolijk van alle fleurige blokken die je laat zien.
Groetjes Marguerite

Jet en Zus zei

Tja Wietske, elk voordeel heb zijn nadeel!!!
Het was jammer dat ik nog niet kon beginnen maar weet nu wel precies wat ik wil!
Nu is je mooie band binnen!
Ik begin er zaterdag aan, ik heb er zin aan!!!!
Groetjes Anita

marga zei

Goed dat je opnieuw bent begonnen want anders blijf te er tegen aan hikken en denk je steeds "was ik maar opnieuw begonnen".
Je hebt wel eer van het nieuwe begin.
Groeten
Marga

susana zei

* MOOI *

patricia zei

Oooohhh wat dapper om helemaal opnieuw te beginnen!
Maar als je dan ook echt steeds iets mist, kan je maar beter doorpakken...
Groetjes Patricia

miekequilt zei

Uiteindelijk is dat het beste, niet nadenken en domweg opnieuw beginnen.
Wat leuk, een meisje erbij

Anny zei

Oh, wat lief: een meisje! Leuk. En... je kunt het band ook altijd verlengen door er bv een kantje tussen te zetten. Mijn buurvrouw die niet zoveel geld kan besteden voor haar hobby zet stukjes borduurstof die ze in de kringloop vind aan elkaar om met het randje mee te doen. Handig he?