dinsdag 4 februari 2014

Ik mocht weer…….


Mee met jongste naar het ziekenhuis voor de controle van de tweeling.
Heerlijk om zo betrokken te zijn.




De hele wand vol met deze prachtige foto.


En, het gaat goed met de kindjes, ze zijn al lang te groot om helemaal in beeld te krijgen maar ik heb  geleerd wat het belangrijkste is:
2 kloppende hartjes, 2 volle blazen en 2 volle maagjes en voldoende vruchtwater. Dat is waar nu op gelet wordt.

Over een paar weken weer een uitgebreide groei- echo, weer zo'n belangrijk moment met een tweelingzwangerschap. In mei worden ze verwacht.


En tadaa, toen ik thuis kwam:
Het zo lang verwachte bandlinnen kwam binnen.


Gisteravond hebben we de pakketjes gemaakt van de bestellingen, een aantal gaat vandaag op de post en enkelen hebben aangegeven het te komen halen. 


En, zien jullie wat ik gedaan heb? Ik ben opnieuw begonnen met mijn randjes. Onlangs had ik de Romantique sampler van Angie Designer besteld, nog voor de gekte van de randjes losbarstte. En nu zie ik zoveel moois voorbij komen dat ik er spijt van heb niet meer ruimte aan de bovenkant te hebben overgelaten voor mijn eigen inbreng.

En ik wil eigenlijk rose………….


Een eigen atelier heeft zo zijn voordelen.

Ik heb flink extra aan de rol gedaan zodat ik me nu helemaal kan uitleven. Het is ook wel genieten hoor wat er allemaal voorbij komt op Facebook. Inspiratie te over……...
Geweldig wat een creatieve mensen allemaal.

Vanavond geef ik mijn eerste les. Morgen weer een verslagje

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

bep zei

Helemaal mee eens met dat roze, gezellige dag,
Bep

KijkDaarIs zei

Wat fijn dat de zwangerschap goed verloopt..allemaal wel spannend hé ??
twee kleine mensjes op komst...;0)
Ja overal zijn van die prachtige dingen te zien..;0)
steeds denk ik zal ik ook....?
vind het met roze ook erg mooi!!
Fijne dag..en succes vanavond!!

Saskia zei

Mooi hoor! precies de kleuren van je sampler. Is er van datzelfde band ook stof verkrijgbaar in grotere groottes?

Xas

Heleni zei

Wat fijn dat het goed gaat met de babytjes en de mama. Altijd weer spannend hè.
Ik moest wel om je lachen hoor Wietske, dat je weer opnieuw bent begonnen met de randjes. En wat voor randjes.....deze is echt prachtig. Ik vond het blauwgroen ook erg mooi. Tja, een eigen atelier hebben heeft idd voordelen.
Succes met je eerste les geven.

Sonja- Sezoentje zei

Fijn dat het zo goed gaat met de twee kleintjes. Haha, oma zit op een roze wolk ;)
Mooi gaat dat worden hoor Wietske, veel plezier met je les,
liefs, Sonja

Lida zei

Fijn dat de twee goed groeien, nu hopen dat ze lang in hun warme nestje blijven zitten! Gaaf band, groetjes
Lida

Cisca Heiden van der zei

Spannend zeg, twee babytjes tegelijk. Fijn dat alles zo goed gaat.
Mooi, dat roze randje, dat is idd makkelijk, zo'n eigen atelier!
Groetjes, Cisca

Elza zei

Fijn dat het goed gaat met de kleintjes en de moeder, en mooi hoor dat rose boven aan je nieuwe randjes. Groetjes ELza.

Jet en Zus zei

Ben zo blij, zo blij, dat het linnen op weg is naar mij!!!! Tralalalalala.......
Dat wordt borduren van het weekend!
Ik ben 2 dagen alleen thuis, lekker!!!!!!!!!1

Fijn van de kleintjes en dat rose BEAUTYFULL!!!!!!

Groetjes Anita

Marguerite zei

Ja met alles wat je nodig hebt om je heen!! Dan moet je wel aan het genieten zijn.
En wauw komen de kleintjes al in mei? De tijd vliegt om dus dat is al heel snel.
Groetjes Marguerite

Judith zei

ik vroeg me inderdaad al af wanneer deze twee kindjes verwacht worden :0) fijn dat alles goed met ze gaat! En heerlijk lijkt me dat: shoppen in je eigen shop :0)

M Verheij zei

Wat een heerlijk positief blogje,daar wordt een mens vrolijk van.Straks met je sampler aan de gang nu eerst even rusten.Nog niets ontvangen?
Maaike

Wietskes Quilts zei

Nee stom he? Er is nog een pakje onderweg, ook niet ontvangen

Anoniem zei

Wat geweldig dat de kleintjes goed groeien en alles goed gaat met moeder en kinderen.
En oma drijft op een roze wolk? Mooi band heb je daar.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Supergoof zei

Heel veel plezier vanavond, en geen beter nieuws dan 2 lieve ukkies die het goed doen!
:o)