donderdag 9 april 2020

We gaan weer door.....

Ruim 3 weken is onze winkel gesloten geweest.

De afgelopen 2 weken hebben enkele klanten onze winkel wel bezocht. We namen daarbij alle maatregelen in acht.

Veel pakketjes zijn via de post verzonden en dat ging allemaal prima.

Nu vinden we dat we weer door kunnen gaan met de winkelverkoop, echter alleen op afspraak en voorlopig alleen op woensdag en zaterdag.

Dus vanaf komende woensdag kun je op afspraak onze winkel bezoeken, met inachtneming van de regels die gesteld zijn en waar wij ons strikt aan zullen houden.

We hebben gelukkig een grote winkel en veel ruimte om elkaar te kunnen ontwijken.

Dus als je wilt komen? 

Stuur ons een mail en vraag ons om de voor jou meest geschikte tijd en wij maken er een lijstje van zodat je alleen of hooguit met z'n tweeën bent.

Voor alle duidelijkheid:

Er zijn nog geen Bee's en geen cursussen

Natuurlijk sturen we op vragen via de e-mail altijd bestellingen op. 


Doe ons nog maar zo'n mooi dagje vandaag toch?

Had ik er eergisteren zomaar 6 rondjes af

Gisteren een dagje buiten zitten.......


en natuurlijk moest ik het vierkantje uit deel 3 ook alvast proberen.


Gisteren plaatste ik deze foto van onze Koen en ik vroeg me af wat er in de koffer zat.
Ik had het natuurlijk kunnen weten:
Zijn knuffels.....


Deze week voor Pasen heet de "Goede" week, maar het wordt wel een hele "stille" week

Vanuit het koor van Herman kwamen deze 10 geboden binnen....


Als iedereen zich hier nu aan houdt.......

Fijne dag, geniet van het weer en blijf gezond.

groetjes

Wietske