woensdag 22 april 2020

mantelzorg? .......

Gelukkig, de kinderen kunnen weer (beperkt) naar school.

De premier was duidelijk, dat wel, maar ik geloof niet dat iedereen even blij is.

Ik kan me dat voorstellen.......

Hopen maar dat er binnenkort weer nieuwe beslissingen genomen worden, maar voor alles is het het allerbelangrijkst dat we deze vreselijke pandemie onder controle krijgen en dat de zorg niet weer zo overbelast raakt.

Wat voor ons ook niet helemaal duidelijk is, is wat wij wel en niet mogen met het bezoek van onze kinderen en kleinkinderen.

Eén van de kinderen stuurde me gisteravond dit stukje toe, waaruit blijkt dat we 2 vaste bezoekers mogen ontvangen.

Nu zijn wij nog niet eens 70, 

 maar oké, onze keus is al gemaakt......


Het is niet dat onze jongste plantjes nodig heeft hoor, ze kan er prima zelf voor zorgen, maar het is een dekmantel voor mij om even de kindjes te zien.

Ze raken er al aan gewend dat wij op afstand blijven, maar blij word ik er niet van.

We halen het hopelijk gauw weer in.


Ik heb maar even een tafeltje bijgeplaatst in mijn kamer gisteren want er komt een nieuw project bij.
Foep van Supergoof rolde de brievenbus in en onze Koen van 4 heeft nog een quilt te goed.

Hij zal uiteraard wat aangepast worden. 

Jongenskleuren, geen bloemen en geen kant.
Een hele uitdaging maar ik heb er al over nagedacht.


Heerlijke blokjes tussendoor


gewoon lekker patchen en verstand op nul.


Jammer dat de kapper nog dicht blijft. 

Volgens mij hebben we onderhand allemaal wel behoefte aan een knipbeurt.

Ik weet niet of jullie onze koning gisteren op TV zagen maar hij is tenminste wel solidair met ons.


Wij zijn vandaag open van 10.00 tot 16.00 uur

Fijne dag 

Hopen dat de wind eindelijk een beetje gaat liggen zodat de bosbranden geblust kunnen worden en we buiten kunnen zitten.

groetjes

Wietske