zondag 11 augustus 2019

Rustig......of toch niet?

Kom maar in de ochtend zei de mama van Pepijn, want dan is het nog enigszins rustig

gezellig met de andere opa en oma en een prachtige taart


In 2 of 3 keer blies onze Pepijn de 5 kaarsjes uit. 
Hij is nog niet echt jarig maar pas volgende week als hij op vakantie is.


Maar we deden alsof met alles erop en eraan.

In  de middag vertrokken we weer met elkaar want er kwamen vriendjes spelen. 
Allemaal jongens.
Zelfs zoveel dat ik ze niet tellen kon.

"Jullie hoeven niet weg te gaan natuurlijk" 
............

Wij vonden het welletjes.

Het was een mooie verjaardag en de jongens genoten.


Rustig..... of toch niet?

Gisteren wel want Anna Jantina is rustig.
Heel rustig, en dat voelde weldadig.

Eerst even in de gang mijn "Happy Days" bekijken.


En het blaadje met dierbare bloemetjes op tafel, gemaakt toen haar vader zo ziek was.


Ze begint te vertellen


Neemt ons mee op haar reis


vertelt over haar liefde voor lapjes, waar ze ze vandaan haalt


simpel, makkelijk, lief


een achterkantje


Kleine priegelstukjes, oneindig veel, uitgeknipt met een paternoplaatje


en deze ogenschijnlijk lukraak bij elkaar gecombineerd.

Maar mooi!!!


De kopjes waarmee ze regelmatig op Instagram staat. 

Bijna iedere ochtend begint ze de dag met een lieve groet en een verhaaltje.

Als ze er een dag niet is, mis je het gewoon.


En dan toch ook waarvoor ze speciaal kwam:
de bootjes


de boompjes


en de huisjes


Overal heeft ze mallen van en ze worden gretig afgenomen.


De tafel is vol, het is gezellig en ik doe gewoon lekker mee.
Soms moet je gewoon eens een plekje voor jezelf reserveren....


In een ommezien het eerste boompje


En Anke begint gelijk met het bootje.


Voorlopig blijven mijn malletjes even in de la. 

De afgelopen week ben ik nauwelijks aan handwerken toegekomen en dus wil ik de komende 2 dagen even een flink stuk aan mijn "Rowdy Flat" gaan doen.

Herman is aan het snijden geslagen. 

Alle stoffen voor de pakketten van de Fleur zijn binnen en hij zal er de komende 2 dagen flink mee aan de slag gaan zodat we kunnen gaan inpakken voor 13 september.


Woensdag om 10 uur gaan we weer open en dan is er weer een Bee.

Slaap lekker alvast

en groetjes

Wietske