dinsdag 20 augustus 2019

"Ik ben bezig......."

Veel gedaan het afgelopen weekend, lekker druk geweest met z'n tweetjes.


En dan moet ik toch steeds maar aan onze Koen denken.
Een poosje geleden werd hij door zijn  moeder geroepen.

Waarschijnlijk eten of in bad of zo.

"Ik ben bezig" was zijn antwoord en hij weigerde om gehoor te geven.

3 jaar......

Maar met een broer van 8 en één van 12 moet je je soms wel laten gelden.


We hebben de quilts gewisseld.

Leuk om weer eens zwart aan de muur te hebben in het kader van de kerst.

De zomer begint nu op te schieten en er komen regelmatig vragen of er al kerststoffen zijn.


Alles in voorbereiding, dus we kunnen er mee aan de slag.
Veel nieuwe stoffen kwamen een paar weken geleden binnen.
Snijden en vouwen maar.


Vandaag hebben we exemplaren van deze kerstspecial besteld. Mocht je zeker willen zijn van een mooi kerstnummer, mail ons dan en zodra ze binnen zijn sturen we het op.


Ik had weer zin in de Dear Jane. Paar weekjes laten liggen en de zin is er weer.
Eerst even een makkelijk blokje gemaakt


En daarna de opdracht van FB met de nieuwste Tilda stoffen.


Révèrse appliqué. 

Het was niet echt heel makkelijk, maar ik ben tevreden.


Op de bijtjes na, die al wel geknipt zijn, is blok 2 van de "Rowdy Flat" bijna klaar.
In plaats van de kleine bloemen in de hoeken heb ik grote gemaakt en nog een honingraat onderin.

Gewoon omdat het leuk is en ik wil niet teveel drukte.....

De bijtjes zwermen er straks om heen. 

Geen 18 stuks maar een stuk of 10.


Morgen om 10 uur is er weer een Bee en morgenmiddag is er les.

Fijne avond

groetjes

Wietske