dinsdag 13 augustus 2019

Besluit.....

Al een poosje lag de bij klaar om geappliceerd te worden, en gisteren was het dan zo ver.


Maar ik stoorde me aan de scheve kop, en dacht ik in eerste instantie:
"Kom op niet zo flauw doen en gewoon laten zitten".......

Intussen vast wat bijtjes neerleggen en bloemen er bij, maar het gevoel ging niet over......


Besloot ik om de kop er vanmorgen toch weer af te halen en een nieuwe te maken.


Nu zit hij goed en ben ik tevreden.

hè hè..


Mooi recht, precies op de goeie plek.
Maar het kostte heel wat inspanning, dat wel.


Alle kleine bijtjes liggen klaar. 


en er komt een extra honingraat in de andere hoek.
gewoon omdat het zo leuk staat.


Gisteravond besloten we om nog een weekje vakantie te nemen.

De winkel zou op zaterdag 7 september al dicht zijn, maar we trekken er nog wat extra dagen op uit.

Er zijn veel verjaar-en trouwdagen......


Morgen om 10 uur zijn we weer present.

De koffie en de thee staan klaar.

groetjes

Wietske