zaterdag 24 augustus 2019

13 september.....

"Als jij nou in het cursuslokaal gaat zitten leg ik het zodanig neer voor je dat je de stoffen makkelijk in 2 gedeeltes kunt verwerken.

Hoef je ook niet steeds te gaan staan."

Stoffen voor de Flying Geese. 

Dat was mijn taak gisteren.


"Dan ga ik in de keuken zitten
verzamel daar het papierwerk, de toelichting en de stofkaart"


en de rondjes van deel 1"

Onvoorstelbaar veel stofjes zijn er gesorteerd en gesneden


We hebben veel deelnemers


en tot onze verrassing doen ze bijna allemaal mee voor de mallen en de stoffen.


ecru's en bloemen voor de Flying Geese


en ecru's en schattige printstoffen voor de rondjes

dmc garen in de juiste kleur

We zijn heel blij dat alles voor de eerste maand klaar ligt. 
Het was echt een hele klus en we gaan immers nog een weekje dicht. 


 Woensdag kwamen de streepstoffen binnen.
Daar mogen de deelnemers hun eigen keus uit maken.


13 september is het zover!!!!

Dan gaan we beginnen en we hebben de grote zaal aan de overkant gehuurd.

Iedereen die dan haar pakket komt halen of het patroon met of zonder mallen koopt is welkom en krijgt van ons een gratis pakketje om samen met mij het eerste blokje te maken.


Precies zoals ik het van Susan heb geleerd.

En ben je niet in de gelegenheid? Niet getreurd, we sturen het dezelfde dag nog naar je toe.

Ik zit de hele dag aan de overkant, Herman is in de winkel aanwezig om uitleg te geven over de afmetingen en inhoud.

Een overzicht van zowel de stoffen als de afmetingen is bijgevoegd en de stofkaart komt iedere maand mee.

We hebben onwijs veel zin in dit project!!!!

groetjes

Herman en Wietske