zondag 28 oktober 2018

Dubbelop.......

2 groepen vraagt natuurlijk wel enige organisatie.

Ik houd er van en begin vrijdagmiddag alvast te sjouwen

Een extra tafel in de huiskamer voor het geval dat.......


cursuslokaal helemaal in orde. 
12 deelnemers is full- house


en sinds kort hebben we ook een mega grote tafel in de keuken waar veel stoelen kunnen staan.


Betty komt voor de tweede keer en neemt weer al haar manden mee.


Gezellig weer bekenden zien en nieuwe ontmoetingen.

En, oh deze prachtige ster bleef haast de hele winter buiten vergeten liggen in Frankrijk.
Dat zou toch wel heel jammer geweest zijn.


Aan de keukentafel "Stonefields meisjes"

Dat is mijn groepje voor de ochtend, dus ik maak niet zo heel veel mee van wat er achter het raam gebeurd.


Iedereen heeft hard gewerkt,


het was best een bewerkelijke maand


veel rondjes


Nienke doet "Quilt as you go" en het ziet er werkelijk prachtig uit.


Je eigen borduurtje verwerken is natuurlijk geweldig


zeker als je de 90 al gepasseerd bent.


Er wordt hard gewerkt
maar af en toe hoor ik hoeveel plezier er gemaakt wordt


En ook in de keuken wordt flink doorgewerkt.


Kijk dat is nou weer zo leuk. 
Betty heeft speciaal voor deze gelegenheid haar Stonefields meegebracht.


en ik weet het nog van een paar jaar geleden: dit was haar lievelingsblokje


Altijd bereid om uitleg te geven

Heerlijk om de informatie op te zuigen en te genieten van de kleuren


even een kort lesje.

We kunnen er maar niet genoeg van krijgen.

Het zit er weer op met de sterren van Betty.
2 heerlijke volle dagen waarin ik veel positieve reacties krijg.

Genoten hebben we!!!!
Dank je wel Betty en graag weer tot een volgende keer.


Ook ik heb hard gewerkt de afgelopen weken.
Weer helemaal "BIJ"


Op naar de volgende maand.

De komende dagen gaan we de aanmeldingen inventariseren van iedereen die meedoet met "Round the garden"

Diegene die zich gemeld heeft, heeft al een mail gehad van ons.

Je bent van harte welkom om je aan te sluiten bij ons.

Fijn weekend nog

en

groetjes

Wietske