donderdag 1 november 2018

Wat een feest!!

Zomaar, onverwachts stapt ze binnen.
En tovert zo iets moois uit haar tas

Onze Marina met "The Gossip"

Gequilt op haar eigen longarm. Die staat sinds kort in haar huis.


Ze vindt het best eng, maar oh, oh wat heeft ze het mooi gedaan.


Als de eerste spanning er af is, legt ze uit hoe en wat ze gedaan heeft.


de kop en schotels die ze gequilt heeft


en kijk, de lepels duidelijk zichtbaar


Prachtig aan de achterkant


Het klopt allemaal


Als een bus
en zo mooi!!!!


De maakster van de top komt kijken hoe het geworden is


Net terug van een heerlijke vakantie valt ze met haar neus in de boter
En ze is hartstikke tevreden.

We genieten van al het moois en komen steeds weer nieuwe dingen tegen.


Het slotstuk neem ik voor mijn rekening. 


Straks hangt hij in de winkel en natuurlijk kunnen jullie hem komen bewonderen op de beurs.


Overigens hebben wij standnummer:

29




Het was een sterrendagje gisteren.

Een aantal had de workshop van Betty gevolgd en was gelijk aan de slag gegaan.


Henny kon het natuurlijk al heel erg lang.

Lief dat ze haar quilt meenam
Hij is prachtig


Gezellig en heel druk was het weer gisteren
Ook de keuken werd bezet


Mooi eerste goed gelukte blok van Els. Ze is hartstikke blij met de kleurtjes


Mieke in het blauw


 Nog een verrassingsmoment gisteren.
wollen garen van Sue Spargo. Ik kan beginnen met de cirkel



Herman  heeft het reken-en denkwerk voor zijn rekening genomen.

Uiteraard zal hij de deelnemers die meedoen met ons ook helpen.

We hebben veel aanmeldingen en vandaag zal ik alle info onder projecten zetten.

Patronen en wolletjes zijn besteld en onderweg, we gaan in januari beginnen.


Dit herkennen jullie wel he?

Is op velen van ons van toepassing, bij mij in ieder geval wel.

dank je wel Mandy
voor je toepasselijke quote.......

"proefjes" voor de winkel......

Ik ben er dol op.

Morgen en overmorgen zijn we weer open.

Morgenmiddag komt Isabel een paar uurtjes spelen in de winkel.
Afgelopen zondag stuurde haar mama deze foto, en ik smelt

Als je mama een baby krijgt wordt je al op tijd ingezet voor de hand- en spandiensten.
Ze vindt het heerlijk.

Nog heel even geduld en dan weten we het geslacht van de baby.


fijne dag

groetjes

Wietske