donderdag 30 augustus 2018

Oh nee.......

Het kriebelt zo........

"Okehampton" van Karen Styles

Ik zag hem al vaak voorbij komen bij Cora

vriendinnetje uit Friesland.

Kijk toch wat een mooie stoffen.
Het patroon kocht ik afgelopen zaterdag bij Monique in Etten Leur.


Cora is ook al zo ver met de "Sutton Grange" van Di Ford


Zij logeerde bij ons het weekend begin juni voordat het avontuur met mijn voet begon.

Waarvan ik overigens komende maandag hoop het goeie nieuws te krijgen om het lopen op de 
laars van 2 1/2 kilo af te gaan bouwen.


De afgelopen maanden heb ik mij vooral vermaakt met bloemen voor de Stonefields, maar ook met blokken


van de "Stardust"


uit Quiltmania


bestemd voor een quilt voor Valentijn van 7 jaar


en heel veel blokken


van de "Shuffle" ook uit Quiltmania


Overigens staan alle blokken om en om scheef, maar mijn telefoon pakt het maar steeds niet.

En deze wordt voor Fedde van bijna 7.


Ik mag er dus iets bij doen, tenslotte zijn de jongens nog geen 10, en dat was de afspraak.

Stoffen hoef ik niet te sparen.......

Eén dezer dagen beginnen met de molentjes want daar houd ik van.
Dank je wel Cora voor je foto's. 

Binnenkort hoop ik je te zien in Friesland


Het was gisteren een gezellig, rommelig en roerig dagje in het cursuslokaal


Maar Els vond de rust om af te maken waar we al een poosje mee bezig zijn.


Emotie en verdriet, maar vooral blijdschap dat we iets af kunnen maken wat zo belangrijk was voor iemand....

Maar daarover later meer.

Wat is quilten een fantastische hobby en wat geeft het veel voldoening.


Straks om 10 uur gaan we weer open, evenals morgen en overmorgen.

Zaterdag deel 2 van het blokkenboek van Marina.

Eens kijken of iedereen het huiswerk af heeft.

Fijne dag

groetjes

Wietske