dinsdag 14 augustus 2018

degelijke voorbereiding

Komende zaterdag begint de eerste groep met het blokkenboek

Prachtig stevig, ik gebruik hem intensief


dubbel flanel, harde kaft en heel wat extra materiaal.

Herman is er een volle dag mee aan het snijden geweest, maar het ligt klaar.
2 dagen gaat het maken duren, maar dan heb je een prachtig boek die heerlijk op je schoot als tafeltje dient.


Ik heb het boek de afgelopen dagen weer gevuld


ik ben goed voorbereid dus de komende dagen

Normaal gesproken blijven de stukjes wel plakken aan de flanel maar ik patch met H250.
En dus zet ik er spelden in.


ook hier een stuk of 6 van.


Ook het laatste blok van deel 3 van de Stonefields van Susan Smith is bijna klaar


Nog even vastzetten.....
Zo gedaan


De rest van de week zijn we open, morgen om 10 uur begint de Bee en vrijdagmorgen is de Dear Jane/ Jane Austen Bee.
Ook dan ben je welkom om binnen te lopen.

Zaterdag dus het blokkenboek. 

Mocht je hem ook eens willen maken?
Meld je aan via de mail en we gaan nieuwe data zoeken.

Kijk onder Projecten voor alle info.

Fijne week verder

groetjes

Wietske