zondag 26 augustus 2018

Gluren bij de buren......

Ik houd er van. Heerlijk met vriendinnen uit gaan. 

Als je eigen winkel het toelaat natuurlijk, maar ik kreeg toestemming om mee te gaan en er was een plekje vrij in de auto.

Zomaar instappen en lekker mee naar

"Quiltshop Leur" 

waar het open dag was, en eerlijk is eerlijk: je kon er over de koppen lopen, zo druk!!


Een hele delegatie vanuit Den Bosch.


En Monique: druk druk druk, het eerste uur had ze niet eens door dat we er waren.
Het was leuk om haar weer te zien en heel even te spreken.


Maar ik had ook een missie:
De konijntjes van Janine


Ik wist dat ze vandaag te gast was in Leur en wat is er nou makkelijker dan om


een voorraadje op te halen bij haar voor je eigen winkel


Ook dit zal wel weer een hype worden. Het is een schatje en ook deze wil ik gaan verwerken in mijn randen van de Stonefields. 
Binnenkort Herman maar eens even lief aankijken of hij ze snijdt, dan kan ik er aan beginnen.


Ook bij ons was het druk in de winkel gisteren. Nog steeds veel vakantiegangers die een quiltwinkel zoeken in de buurt en dan een dagje Den Bosch doen,


maar ook druk in het cursuslokaal met de deelnemers van de "Stonefields"van Susan Smith.
Het concept is leuk. Het zit een beetje tussen Bee en workshop in.
Kun je je redden en wil je aan de slag, dan prima.

Wil je iets uitgelegd hebben? Ook goed.
Steeltjes, rondjes en patchen met H250? het passeerde allemaal de revue.


Maar vooral het genieten


van elkaars


resultaten.


Deel 4


is nu uitgereikt

  
en gistermiddag


zijn de pakketjes


van de deelnemers die er niet waren


naar het postkantoor gebracht.

Overigens zal onze volgende bijeenkomst van de "Stonefields" niet op zaterdag 29 september gehouden worden, maar op 

vrijdag de 28e van 10.00 tot 12.00 uur

De pakketjes gaan dus ook op vrijdag op de post.

Wij zijn er die zaterdag niet omdat we een dagje met mijn broers en zussen gaan optrekken.
De winkel is dus die dag gewoon open.

Let op de agenda, daar staat het in.


Het was een heerlijk dagje, onverwacht en gezellig.
Behalve de konijntjes van Janine, ligt woensdag de Klossie weer in de winkel


hebben we alweer onwijs


lieve stofjes binnen gekregen


en gaan we woensdag weer om 10 uur open met een Bee.


Vandaag blaast onze Pepijn 4 kaarsjes uit en morgen gaat hij voor het eerst naar de echte grote school.

Hij heeft er zin in



Fijn weekend allemaal

groetjes

Wietske