vrijdag 22 juni 2018

tijd om te overleggen......

Dat hebben we wel op dit moment......

Het programma voor het najaar staat weer vermeld onder het kopje Projecten, en ik geef jullie een overzicht in willekeurige volgorde.

"Tile Bubble" van Fanny:
hier kunnen nog 2 deelnemers aanschuiven


  De beginnerscursus start weer in september op vrijdagmiddag:
ook hier kunnen nog 2 of hooguit 3 personen aan meedoen.


Mandy gaat de Diamantendag nog een keer herhalen op 3 november

Je kunt je aanmelden met mallen of zonder


Anke gaat op 15 september met ons paperpiecen:
Deze workshop is nieuw dus de namenlijst is nog leeg


2 verschillende mogelijkheden om het prachtige blokkenboek met Marina te maken.Bij de eerste sessie kan nog een deelnemer, de tweede zit vol!!!.


Foxley Village begint in september, daar zijn nog plaatsjes vrij.
Anke begeleidt deze middagen.


en ook de Gossip begint weer in september, onder leiding van Patricia en ook deze groep stroomt behoorlijk vol.


Quilten op de naaimachine onder leiding van Monique voor gevorderden gaat ook van start, maar deze vermeld ik nu niet verder omdat hij al vol zit.

Mocht je hier aan mee willen doen, meld je dan, dan zoeken we weer een  nieuwe datum in overleg met Monique.

De gewone 2 daagse cursus voor beginners start volgende week, maar die zit vol. Wel gaan we weer nieuwe data zoeken dus meld je aan als je mee wilt doen.


Voor de cursus "Quilt as you go" onder leiding van Anke hebben we in oktober weer een nieuwe dag gepland.


en de maandelijkse Dear Jane en Jane Austen Bee's op vrijdagmorgen gaan ook gewoon door,

Ik heb de afgelopen dagen weer een paar blokjes gemaakt die nog klaar lagen,


en intussen heeft Herman voor mij een strijkplekje gemaakt waar ik met de rolstoel makkelijk bij kan.


De hexagonen hebben mijn voorkeur. 
Heerlijk makkelijk om te doen.


Overal gaat het bakje mee naar toe en pak ik het wanneer ik zin heb.


Ik ben ongetwijfeld iets vergeten, maar neem even rustig de tijd en lees alles door onder Projecten.
Heb je vragen?

mail ons .......

We zijn vandaag en morgen open. Morgen is de laatste les appliceren en morgenmiddag komen de beginners.

Fijn weekend

groetjes

Wietske